آلومینیوممیلگرد آلومینیومی

ارزانترین قیمت میلگرد آلومینیوم ۶۰۶۱ در بازرگانی fartak

قیمت میلگرد آلومینیوم ۶۰۶۱ موضوعی است که در این مطلب آن را بررسی خواهیم کرد. میلگرد های آلومینیومی با آلیاژهای مختلفی تولید می شوند که ترکیبات موجود در این الیاژها طیف وسیعی از جوش پذیری ، مقاومت در برابر خوردگی و ماشین کاری را در آلومینیوم ایجاد می کنند. از میلگردهای آلومینیومی در صنایع ساختمانی ، دریایی ، نظامی ، هوافضا ، ساحتمان سازی ، ماشین سازی و …. استفاده می شود و شرکت های تولیده کننده آلومینیوم نیز با توجه به حجم درخواست مشتری ، این محصولات را تولید و عرضه بازار می کنند.

ورق گالوانیزه ۶ متری شیروانی در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه رنگی سقفی، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

قیمت میلگرد آلومینوم ۶۰۶۱

معرفی میلگرد آلومینیوم ۶۰۶۱

آلومینیوم ۶۰۶۱ یکی از آلیاژهای آلومینیوم با قابلیت رسوب سختی است که منیزیم و سیلیسم عناصر الیاژی آن را تشکیل می دهند. از ویژگی های مهم الیاژ آلومینیوم ۶۰۶۱ می توان به قابلیت جوشکاری و اکستروژن آن اشاره کرد که اکستروژن موجب استفاده گسترده آن در مقاطع مختلف می شود. آلومینیوم ۶۰۶۱ معمولا در طول فرایند ساخت تحت عملیات حرارتی قرار می گیرد و دارای حداکثر استحکام کششی است.

قیمت میلگرد آلومینیوم ۶۰۶۱

قیمت میلگرد آلومینیوم ۶۰۶۱ تحت تاثیر عواملی تعیین می شود که مهم ترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قیمت روز نرخ ارز
  • نوع آلیاژ یا آلیاژ های به کار رفته در آلومینیوم
  • حجم سفارشات
  • سایز و اندازه میلگرد
  • وزن میلگرد
  • هزینه حمل و نقل
  • مسافت حمل و نقل
  • و …

در حال حاضر میلگرد آلومینیوم در سایز و اندازه های زیر در شرکت بازرگانی فرتاک تولید می شود که می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی برای سفارش خود اقدام کنید.

اندازه وزن قیمت اندازه وزن قیمت اندازه وزن قیمت
۵ ۰٫۰۵۳ تماس بگیرید ۲۸ ۱٫۶۵۶ تماس بگیرید ۹۰ ۱۷٫۱۰۴ تماس بگیرید
۶ ۰٫۰۷۶ تماس بگیرید ۳۰ ۱٫۹۰۰ تماس بگیرید ۱۰۰ ۲۱٫۱۱۷ تماس بگیرید
۸ ۰٫۱۳۵ تماس بگیرید ۳۲ ۲٫۱۶۲ تماس بگیرید ۱۱۰ ۲۵٫۵۵۱ تماس بگیرید
۱۰ ۰٫۲۱۱ تماس بگیرید ۳۵ ۲٫۵۸۷ تماس بگیرید ۱۲۰ ۳۰٫۴۰۸ تماس بگیرید
۱۲ ۰٫۳۰۴ تماس بگیرید ۳۸ ۳٫۰۴۹ تماس بگیرید ۱۳۰ ۳۵٫۶۸۷ تماس بگیرید
۱۴ ۰٫۴۱۴ تماس بگیرید ۴۰ ۳٫۳۷۹ تماس بگیرید ۱۴۰ ۴۱٫۳۸۸ تماس بگیرید
۱۵ ۰٫۴۷۵ تماس بگیرید ۴۲ ۳٫۷۲۵ تماس بگیرید ۱۵۰ ۴۷٫۵۱۲ تماس بگیرید
۱۶ ۰٫۵۴۱ تماس بگیرید ۴۵ ۴٫۲۷۶ تماس بگیرید ۱۶۰ ۵۴٫۰۵۸ تماس بگیرید
۱۸ ۰٫۶۸۴ تماس بگیرید ۵۰ ۵٫۲۷۹ تماس بگیرید ۱۷۰ ۶۱٫۰۲۷ تماس بگیرید
۲۰ ۰٫۸۴۵ تماس بگیرید ۵۵ ۶٫۳۸۸ تماس بگیرید ۱۸۰ ۶۸٫۴۱۷ تماس بگیرید
۲۲ ۱٫۰۲۲ تماس بگیرید ۶۰ ۷٫۶۰۲ تماس بگیرید ۱۹۰ ۷۶٫۲۳۱ تماس بگیرید
۲۴ ۱٫۲۱۶ تماس بگیرید ۶۵ ۸٫۹۲۲ تماس بگیرید ۲۰۰ ۸۴٫۴۶۶ تماس بگیرید
۲۵ ۱٫۳۲۰ تماس بگیرید ۷۰ ۱۰٫۳۴۷ تماس بگیرید ۲۲۰ ۱۰۲٫۲۰۴ تماس بگیرید
۲۶ ۱٫۴۲۷ تماس بگیرید ۷۵ ۱۱٫۸۷۸ تماس بگیرید ۲۵۰ ۱۳۱٫۹۷۸ تماس بگیرید
۲۷ ۱٫۵۳۹ تماس بگیرید ۸۰ ۱۳٫۵۱۵ تماس بگیرید ۳۰۰ ۱۹۰٫۰۴۹ تماس بگیرید

قیمت روز میلگرد و لوله آلومینیومی

قیمت های قرار داده شده در سایت های فروش میلگرد آلومینیوم به صورت حدودی بوده و بر اساس مقدار آلومینیوم مورد نیاز و زمان تحویل و … دارای نوسان می باشد. به همین دلیل توصیه می شود جهت اطلاع از قیمت روز محصولات آلومینیومی از جمله میلگرد ، لوله ، تسمه و … در سایز ها و الیاژهای مختلف ، با کارشناس فروش ما تماس حاصل بفرمایید.

قیمت میلگرد آلومینوم ۶۰۶۱

مقایسه آلومینیوم ۶۰۶۱ با سایر آلیاژها

آلومینیوم به دلیل تنوع گروه های آلیاژی کاربرد های وسیعی در صنایع مختلف دارد و همین تنوع ، انتخاب محصول مناسب را برای مشتریان سخت می کند. الیاژ ۶۰۶۱ از پرکاربردترین الیاژهای مورد استفاده در صنایع مختلف است که دارای تشابهات و کاربردهای مشترک با الیاژ ۲۰۲۴ می باشد. خواص مشترکی همچون وزن کم ، مقاومت به خوردگی خوب و استحکام بالا و … که هر یک از ویژگی‌ های منحصر به فردی نیز برخوردار هستند.

آلیاژهای سری ۲۰۰۰ حرارتی پذیر ، دارای استحکام و مقاومت به خستگی بالا هستند اما آلیاژهای سری ۶۰۰۰ ، مینزیم و سیلیکون است و به همین دلیل در اکستروژن‌ها ، اجزای ساختمانی و در تولیداتی که نیاز به جوشکاری دارند ، کاربرد زیادی دارند.

استفاده از الیاژ آلومینیوم ۶۰۶۱ برای جوشکاری توصیه نمی شود مگر اینکه فلز پرکننده (فیلر) به مقدار زیاد و کافی استفاده شود. الیاژهای سری ۲۰۰۰ معمولا در صنایع هوافضا ، هواپیما سازی و …. کاربرد دارند و به شدت نسبت به ترک های گرم و خورگی حساس هستند. به همین دلیل باید با دستورالعمل‌ های بسیار خاصی جوشکاری شوند

نحوه خرید میلگرد آلومینیوم ۶۰۶۱ و سایر محصولات آلومینیومی

بازار اصلی تولید کننده محصولات آلومینیومی در تهران ، بازار پامنار است که شرکت بازرگانی فرتاک در این بازار واقع شده است. اگر قصد خرید میلگرد آلومینیوم ۶۰۶۱ یا سایر محصولات آلومینیومی را از این شرکت دارید می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین یا تلفنی اقدام کنید. قیمت میلگرد آلومینیوم ۶۰۶۱ از کارشناس فروش پیگیری کنید و در صورتی که تمایل داشتید ، سایزها ، اندازه ها و حجم درخواستی خود را سفارش دهید.

اگر در خصوص خواص و ویژگی های آلیاژهای مختلف میلگرد آلومینیوم اطلاعات زیادی ندارید و نمی دانید که باید کدام الیاژ را تهیه کنید ، توصیه می شود پیش از ثبت سفارش قطعی حتما از کارشناس فروش مشاوره قبل از خرید دریافت کنید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا