آلومینیوممیلگرد آلومینیومی

اندازه و ضخامت میلگرد آلومینیوم ۲۰۲۴ و کاربرد آن در صنعت

ضخامت میلگرد آلومینیوم ۲۰۲۴ کاربردهای مختلفی در صنایع دارد و با توجه به نیاز مشتریان عزیز این محصول در شرکت بازرگانی فرتاک تولید و عرضه بازار می شود. اگر دنبال ضخامت میلگرد آلومینیوم ۲۰۲۴ هستید و می خواهید محصولات آلومینیومی مثل لوله ، میلگرد و … را از شرکتی معتبر خریداری کنید ، این مطلب را بخوانید تا با بهترین مرکز تولیده کننده محصولات آلومینیومی آشنا شوید و برای خرید اینترنتی و یا حضوری اقدام کنید.

ورق گالوانیزه ۶ متری شیروانی در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه رنگی سقفی، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

کاربردهای ضخامت میلگرد آلومینیوم ۲۰۲۴

میلگرد یک عضو سازه ای است که برای ایجاد مقاومت و تقویت به درون بتن و سنگ تراشی ریخته می شود. از میلگرد برای جبران مقاومت کششی نسبتاً ضعیف این مصالح ساختمانی استفاده می شود. میلگرد دو نوع اساسی دارد : فولاد و فایبرگلاس.

میلگردهای استیل معمولاً از فولاد کربنی ساخته می شوند و دارای برجستگی هایی برای لنگر انداختن بهتر هستند. میلگرد فایبرگلاس ساخته شده از پلیمر تقویت شده با الیاف (FRP) ، ماده ای مرکب که از ماتریس پلیمری تقویت شده با الیاف شیشه تشکیل شده است.

میلگرد علاوه بر مصالح ساختمانی ، مشخصات اندازه ها و درجه ها ، محل قرارگیری و کاربردها را نیز به همراه دارد. از میلگرد فولادی برای افزایش طول عمر سازه های بتنی مانند عرشه پل بزرگراه و گاراژهای پارکینگ استفاده می شود. آنها همچنین برای تقویت و حمایت از دیوارهای بیرونی ساخته شده از بلوک های بتونی و سنگ تراشی استفاده می شوند. میلگرد فولاد ضد زنگ برای محیط های خورنده و کاربردهای دریایی مناسب است.

میله های تقویت کننده فولاد ضد زنگ از مقاومت ، شکل پذیری و مقاومت بالاتری برخوردار است و برای مناطق زلزله زده کاربرد دارند. از میلگرد فایبرگلاس بعلت مقاومت کششی ، مقاومت در برابر خوردگی و هزینه نسبتاً کم آن بعضاً به جای میلگرد فولاد ضد زنگ استفاده می شود. در مجموع میلگردهای آلومینومی ، از کاربردهای تجاری ساده در لوله کشی تا طراحی های پیشرفته در هوا فضا و هسته ای در برنامه های بی شماری استفاده می شوتد.

مراحل تولید ضخامت میلگرد آلومینیوم ۲۰۲۴

به منظور تولید ضخامت میلگرد آلومینیوم ۲۰۲۴ ، ابتدا شمش ها را با استفاده از ابزاری در ردیف هایی با دمای بالا قرار می دهند و هنگامی که شمش ها را در کوره قرار می دهند ، با چرخاندن گردابی در دمای بالا آماده می شوند. شمش ها با رسیدن به دمای مطلوب برای غلتک شدن به خط تولید ارسال می شوند. سپس شمش ها را روی رول پخته و به مرحله بعد هدایت می کنیم. در مرحله بعدی سایز و ضخامت میلگرد با استفاده از قالب هایی تعیین شده و به اندازه مد نظر تولید می شود.

نحوه خرید میلگرد و محصولات آلومینیومی از شرکت بازرگانی فرتاک

ضخامت میلگرد آلومینیوم ۲۰۲۴

برای خرید و سفارش دادن ضخامت میلگرد آلومینیوم ۲۰۲۴ می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اقدام کنید. برای خرید حضوری لازم است به بازار پامنار واقع شده در تهران مراجعه فرمایید اما اگر امکان مراجعه حضوری ندارید شرایط خرید اینترنتی برای شما فراهم است. در روش خرید اینترنتی ابتدا باید با کارشناس فروش تماس بگیرید و از موجودی کالاهای موجود در انبار یا مدت زمان تولید محصولات درخواستی تان ، اطلاع یابید. سپس در صورت تمایل ، برای شما پیش فاکتوری ارسال می شود که قیمت نهایی کالا ها ، هزینه حمل و نقل ، زمان بارگیری محصول ، سایز و اندازه کالا ها و … در پیش فاکتور درج شده اند.

پس از تایید شما ، باید هزینه لازم را پرداخت نمایید و به محض پرداخت توسط شما و تایید نهایی ، کالا های سفارش داده شده اماده بارگیری و تحویل در موعد مقرر می شوند. شرکت بازرگانی فرتاک به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولیدی مشتقات آلومینیومی ، در تولید محصولات خود همچون میلگرد ، لوله ، ورق و … از مواد اولیه درجه یک استفاده می کند و کیفیت محصولات تضمینی است. همچنین قیمت تمام شده کالاهای آلومینیومی فرتاک بسیار مقرون به صرفه و با سود کم است.

بنابراین شما با خرید حضوری یا اینترنتی از مجموعه تولیدی فرتاک آسوده خاطر باشید که بهترین کالا را مناسب ترین قیمت خریداری کرده اید و جمع مشتریان ثابت و دائمی ما خواهید پیوست.

قیمت محصولات آلومینیومی از شرکت بازرگانی فرتاک

ضخامت میلگرد آلومینیوم ۲۰۲۴

برای اطلاع از قیمت این محصول ، ساده ترین راه برای اطلاع از قیمت مرکز فروش است. اما باید بدانید که عوامل زیادی در قیمت یک میلگرد ساده تأثیرگذار است. مصرف عمده این محصول در صنعت ساخت و ساز است ، بنابراین نتیجه می گیریم که بهبود بازار مسکن یا رکود اقتصادی آن می تواند تأثیر زیادی در تقاضای بخشهای ساختمانی و قیمت تقویت کننده داشته باشد. علاوه بر تقاضا برای این محصول ، مسائل سیاسی و اقتصادی و عوامل بین المللی نیز بر میزان آن تأثیر می گذارند. قیمت این محصول در اصل بر اساس قیمت ماده تشکیل دهنده به علاوه هزینه تولید آن تعیین می شود.

توصیه می شود برای اطلاع از قیمت میلگرد آلومینیومی ۲۰۲۴ با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و قیمت روز را استعلام بگیرید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا