آلومینیوممیلگرد آلومینیومی

خرید انلاین و اینترنتی آسان میلگرد آلومینیومی در فروشگاه fartak در پامنار

شرایط خرید انلاین میلگرد آلومینیومی برای مشتریان عزیزی که امکان مراجعه حضوری ندارند و یا در شهرستان هستند ، فراهم شده است. در خرید اینترنتی میلگرد آلومینیوم مشتریان ابتدا باید با کارشناس فروش ما تماس حاصل نمایند و موجودی کالاهای درخواستی خود را به همراه قیمت روز کالا ها استعلام بگیرند. سپس در صورت تمایل با پرداخت هزینه ، خرید آنها قطعی می شود. در ادامه بیشتر در خصوص شرایط خرید انلاین میلگرد آلومینیومی شما مشتریان محترم را راهنمایی خواهیم کرد.

ورق گالوانیزه کرکره ای اصفهان در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه کرکره ای رنگی، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

خرید انلاین میلگرد آلومینیومی

نحوه خرید انلاین میلگرد آلومینیومی

شرکت بازرگانی فرتاک به عنوان یکی از معتبر ترین مجموعه های تولیدی مشتقات آلومینیومی و برنجی ، واقع شده در بازار پامنار تهران است. این شرکت محصولات تولیدی خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به فروش می رساند و آن دسته از مشتریان که نمی توانند حضوری به تهران مراجعه کنند و در شهرستان هستند ، با خیالی راحت می توانند اینترنتی خرید خود را انجام دهند.

نحوه خرید انلاین میلگرد آلومینیومی به این صورت است که ابتدا شما با کارشناس فروش ما تماس می گیرید و از موجودی کالا های درخواستی خود مطمئن می شوید. سپس برای شما پیش فاکتوری از حجم سفارش داده شده کالا ها ، اندازه ، وزن ، ابعاد و هزینه تمام شده کالاها و همچنین هزینه حمل و نقل ارسال می شود و اگر شما این موارد را تایید کنید و هزینه را پرداخت نمایید ، بلافاصله کالاهای درخواستی تان به واحد حمل و نقل ارسال می شود تا در زمان و آدرس تعیین شده توسط شما تحویل داده شوند.

قیمت روز میلگرد آلومینیومی

همان طور که می دانید قیمت روز میلگرد آلومینیومی به عوامل مختلفی بستگی دارد و از این رو ثبات قیمتی خاصی ندارد و بر اساس شرایط اقتصادی کشور و نرخ دلار ، روز به روز قیمت ها کاهش و افزایش دارد. به همین دلیل توصیه می شود برای استعلام قیمت کالاهای درخواستی خود ، با کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

انواع میلگرد آلومینیومی

خرید انلاین میلگرد آلومینیومی

حتما می دانید که کاربرداصلی میلگرد های در غالبا در بتن و فونداسیون است و اساس پی هر ساختمان به کار می‌روند. انواع میلگردها در بتن و پی ریزی شامل موارد زیر هستند :

  • نوع خرک : کاربری در قرار دادن دو شبکه‌ متوالی افقی با فاصله‌ مشخص درون قالب‌ ها
  • مدل رکابی : در راستای حفظ کردن آرماتورهای طولی یا عمودی در بتن‌ریزی دیواره‌ ها
  • میلگرد ادکا : کاربردی برای تحمل لنگرهای منفی در تکیه‌ گاه‌ های تیر و همچنین برای تحمل نیروهای برشی
  • میلگرد خاموت : برای جلوگیری از بیرون‌ زدگی آرماتورهای طولی در اثر کمانش و تحمل نیروهای برشی و ممانعت از گسترش ترک
  • نوع سنجاقک : برای تقویت مقاومت برشی خاموت ها و اتصال کامل میان میلگردهای طولی و خاموت
  • میلگرد راستا : کاربرد در جهت بالا بردن مقاومت کششی بتن

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا