آلومینیومتسمه آلومینیومیفلز

خرید تسمه رول در سایزهای ۱۰*۴۰ الی ۳۰*۴۰ به صورت عمده/ فروشگاه تهران

خرید تسمه در سایزهای ۱۰*۴۰ الی ۳۰*۴۰ برای دسته ای از خریداران که با کاربرد این محصول در این سایز آشنا هستند ، می تواند حائز اهمیت باشد. فلز آلومینیوم از فلزهای فراوان در پوسته کره زمین و در واقع برکاربرد در صنایع مختلف می باشد. تسمه های آلومینومی از مشتقات فلز آلومینیوم می باشد که در حال حاضر در تولیدی های مختلف ، مطابق با استانداردها در ابعاد متفاوتی تولید می شود. اگر قصد خرید تسمه در سایزهای ۱۰*۴۰ الی ۳۰*۴۰ را دارید در این مطلب همراه ما باشید ، تا ضمن آشنایی با تسمه آلومینیومی ، با بهترین مجموعه برای یک خرید با کیفیت و در عین حال به صرفه از نظر اقتصادی نیز آشنا شوید.

ورق گالوانیزه کرکره ای اصفهان در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه کرکره ای رنگی، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

خرید تسمه در سایزهای ۱۰۴۰ الی ۳۰۴۰

تسمه آلومینیومی

تسمه های آلومینیومی در حال حاضر با توجه به فاکتورهای مختلفی همچون استحکام ، خاصیت جوش پذیری ، چکش خواری و … در آلیاژهای مختلفی تولید می شوند که مشتری و خریدار می تواند با توجه به نیاز خود یکی از آلیاژهای این فلز را انتخاب نماید. با توجه به این امر در حال حاضر تسمه های آلومینیومی در آلیاژهای سری ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰  الی ۷۰۰۰ تولید می شوند که پرمصرف ترین آن در میان خریدارن در صنایع مختلف تسمه های آلومینیومی سری ۵۰۰۰ ، ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ می باشد.

حال تسمه آلومینیومی در هر آلیاژی که باشد دارای ابعاد مختلفی نیز هست ، به عبارتی هر کدام از سری های تسمه های آلومینیومی در چندین ابعاد طبق استاندارهای تعریف شده ، تولید می شوند. در جدولی که در قسمت زیر مشاهده می کنید ، می توانید اندازه های استانداردی که تسمه آلومینیومی در این اندازه ها تولید می شوند را مشاهده کنید. تسمه آلومینیومی سایز ۱۰*۴۰ الی ۳۰*۴۰ را در این جدول مشاهده می کنید.

اندازه اندازه اندازه اندازه
۸*۱۵۰ ۲۰*۱۴۰ ۳۷*۱۲۲ ۷۰*۱۰۰
۱۰*۱۰ ۲۰*۱۵۰ ۴۰*۴۰ ۷۰*۱۲۰
۱۰*۲۰ ۲۰*۲۰۰ ۴۰*۵۵ ۷۰*۲۰۰
۱۰*۳۰ ۲۰*۲۴۰ ۴۰*۶۰ ۷۳*۱۴۰
۱۰*۴۰ ۲۰*۳۰۰ ۴۰*۸۰ ۷۵*۷۵
۱۰*۵۰ ۲۲*۲۱۵ ۴۰*۱۰۰ ۷۶*۱۴۶
۱۰*۶۰ ۲۵*۲۵ ۴۰*۱۵۰ ۸۰*۸۰
۱۰*۷۰ ۲۵*۴۰ ۴۵*۴۵ ۸۰*۱۳۰
۱۰*۸۰ ۲۵٫*۲۵۰ ۴۵*۶۵ ۸۰*۱۵۰
۱۰*۱۰۰ ۲۵*۲۹۰ ۴۵*۲۵۰ ۸۰*۲۶۰
۱۰*۲۰۰ ۲۸*۱۵۰ ۵۰*۲۵ ۸۰*۳۰۰
۱۰*۲۴۰ ۲۹*۲۲۰ ۵۰*۵۰ ۸۲*۱۷۵
۱۲*۳۳۰ ۲۹*۲۹۰ ۵۰*۶۰ ۹۰*۹۰
۱۴*۵۰ ۳۰*۳۰ ۵۰*۷۰ ۹۰*۱۷۰
۱۵*۳۰ ۳۰*۴۰ ۵۰*۸۰ ۱۰۰*۱۰۰
۱۵*۴۰ ۳۰*۵۰ ۵۰*۱۰۰ ۱۰۰*۱۵۰
۱۵*۵۰ ۳۰*۵۵ ۵۰*۱۲۲ ۱۰۰*۲۰۰
۱۵*۶۰ ۳۰*۶۰ ۵۰*۱۵۰ ۱۰۰*۲۲۰
۱۵*۶۵ ۳۰*۷۰ ۵۰*۲۰۰ ۱۰۰*۲۷۰
۱۵*۸۰ ۳۰*۸۰ ۵۰*۲۸۰ ۱۱۰*۱۱۰
۱۵*۱۰۰ ۳۰*۱۰۰ ۵۵*۵۵ ۸۰*۱۲۰
۱۵*۱۲۰ ۳۰*۱۲۰ ۵۵*۱۱۰ ۱۲۵*۱۲۵
۱۵*۱۵۰ ۳۰*۱۳۰ ۵۵*۱۳۵ ۱۴۰*۱۲۵
۲۰*۲۰ ۳۲*۱۸۵ ۶۰*۶۰ ۱۴۰*۱۴۰
۲۰*۳۰ ۳۳*۳۰۰ ۶۰*۷۰ ۱۴۳*۱۸۲
۲۰*۴۰ ۳۴*۱۵۰ ۶۰٫۲۸۰ ۱۴۳*۲۴۸
۲۰*۵۰ ۳۴*۱۶۵ ۶۵*۹۵ ۱۵۰*۲۰۰
۲۰*۶۰ ۳۵*۳۵ ۶۵*۱۳۰ ۱۴۰*۱۷۵
۲۰*۸۰ ۳۵*۶۵ ۶۵*۱۶۵ ۱۸۰*۲۳۰
۲۰*۱۰۰ ۳۵*۲۰۰ ۷۰*۷۰ ۲۰۰*۲۰۰

خرید تسمه در سایزهای ۱۰*۴۰ الی ۳۰*۴۰

خرید تسمه در سایزهای ۱۰۴۰ الی ۳۰۴۰

طبق توضیحاتی که ارائه کردیم ، اگر همچنان قصد خرید تسمه در سایزهای ۱۰*۴۰ الی ۳۰*۴۰ را دارید و به دنبال یک مجموعه معتبر هستید که محصول موردنظرتان را تهیه کنید ، پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه بازرگانی فرتاک می باشد ؛ چراکه این مجموعه تولید کننده تسمه های آلومینیومی در سایزهای مختلف از جمله سایزهای ۱۰*۴۰ الی ۳۰*۴۰ می باشد ، بنابراین بدیهی است که محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت مناسب عرضه می کند. می توانید با کارشناسان واحد فروش مجموعه بازرگانی فرتاک تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا