آلومینیومچهارپهلوفلز

خرید و فروش انواع آلومینیوم چهارپهلو در مرکز بازار پامنار فروشگاه fartak تهران

خرید و فروش انواع آلومینیوم چهارپهلو در مرکز بازار پامنار که یکی از بزرگترین بازارهای فروش آلومینیوم در استان تهران می باشد در حال انجام است . در بازار پامنار فروشگاه های زیادی برای انجام خرید و فروش محصولات آلومینیومی موجود می باشد که شما خریدارن گرامی می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها در جهت انجام خرید خود اقدام نمایید.

ورق گالوانیزه رنگی سقفی در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه ۶ متری شیروانی، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

خرید و فروش انواع آلومینیوم چهارپهلو در مرکز بازار پامنار

در ادامه این مطلب ضمن اشاره به انواع آلومینیوم چهارپهلو در مرکز بازار پامنار ، یک فروشگاه معتبر در بازار پامنار را نیز معرفی خواهیم کرد.

آلومینیوم چهارپهلو در مرکز بازار پامنار

آلومینیوم چهار پهلو همانطور که از اسمش نیز مشخص می باشد ، یک پروفیل آلومینیومی با چهار گوشه می باشد که در حال حاضر به دلیل استفاده زیاد انسان از فلز آلومینیوم در مصارف مختلف ، کاربردهای زیادی دارد. آلومینیوم چهار پهلو به روش های مختلفی تولید می شود که همین روش تولید اولیه این پروفیل ، یکی از عامل های تعیین کننده قیمت این محصول است .

انواع آلومینیوم چهار پهلو

خرید و فروش انواع آلومینیوم چهارپهلو در مرکز بازار پامنار

 

آلومینیوم چهار پهلو با توجه به روش ساختش در سه نوع زیر می باشد :

  • آلومینوم چهارپهلو ترانسی : آلومینوم چهارپهلو ترانسی در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می گردد و لازم است اشاره کنیم که با دقت بالا و سطح صیقلی و صاف تولید می شود . سایزهای کوچک آلومینیوم چهار پهلو ترانسی اغلب در صنایع کوچک و سایزهای بزرگتر آن معمولا در تولید لوازمی با دقت بالا استفاده می گردند.
  • آلومینوم چهارپهلو نوردی ( نرمال ) : چهار پهلوهای نوردی ( نرمال ) از چهارپهلو های ترانسی ضخامت بیشتری دارند و دلیل آن نیز این است که  برای تولید چهارپهلوی ترانسی با دستگاهی با عنوان دوزه ، سطح جهار پهلو نوردی را صیقلی و صاف می کنند و بدیهی است که نسبت به آلومینوم چهارپهلو نوردی ( نرمال ) نازک تر خواهد شد.
  • آلومینوم چهارپهلو فابریک

اقدامات لازم در جهت خرید و فروش انواع آلومینیوم چهارپهلو در مرکز بازار پامنار

خرید و فروش انواع آلومینیوم چهارپهلو در مرکز بازار پامنار

بنابراین طبق توضیحاتی که در این مقاله ارائه کردیم ، اگر دسته ای از مشتریان هستید که به دنبال خرید و فروش انواع آلومینیوم چهارپهلو در مرکز بازار پامنار می باشید ، می توانید از طریق راه های ارتباطی که در ادامه این مطلب آن ها را آورده ایم با کارشناسان فروش مجموعه بازرگانی فرتاک تماس بگیرید و پس از استعلام قیمت محصول مورد نظرتان ، به صورت حضوری و یا آنلاین مراحل خرید خود را تکمیل کنید . نکته ای که در مورد فروشگاه فرتاک جود دارد این است که این مجموعه چندین سال است از تولید کنندگان و عرضه کنندگان آلومینیوم چهار پهلو می باشد که می توانید با اطمینان از قیمت و کیفیت محصول خود را سفارش دهید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا