آلومینیومفلز

عامل اصلی تولید کننده آلومینیوم چهارپهلو در اندازه های ۷۰*۷۰ و ۷۵*۷۵

تولید کننده آلومینیوم چهارپهلو در اندازه های ۷۰*۷۰ و ۷۵*۷۵ ، بایستی بتواند به نیاز مشتری در ابعاد و حجم مورد نظر او رسیدگی و پاسخ دهد. همانطور که اطلاع دارید ، آلومینیوم چهارپهلو در ابعاد مختلفی تولید می گردد  که برخی مشتریان با توجه به کاربردی که از آلومینیوم چهارپهلو انتظار دارند ، ابعاد خاصی مدنظرشان می باشد که یک تولید کننده بزرگ و معتبر بایستی که بتواند در کمترین زمان سفارش یک مشتری را در کیفیت بالا و قیمت مناسب برایش ارسال نماید. در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعاتی پیرامون تولید کننده آلومینیوم چهارپهلو در اندازه های ۷۰*۷۰ و ۷۵*۷۵ ارائه دهیم.

ورق گالوانیزه رنگی سقفی در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه ۶ متری شیروانی، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

تولید کننده آلومینیوم چهارپهلو در اندازه های ۷۰*۷۰ و ۷۵*۷۵

انواع آلومینیوم چهار پهلو

آلومینیوم چهار پهلو با توجه به فرآیند ساختی که پشت سر گذاشته است ، انواع مختلفی دارد که در تولید مشتقات آلومینیومی با سه نوع  نوردی (نرمال) ، ترانسی  و فابریک شناخته می شود که هر کدام دارای یک ویژگی خاص است که با توجه به آن ویژگی در صنایع مختلف ، مصارف مختلفی نیز دارد.

آلومینیوم چهارپهلو در اندازه های مختلف

آلومینیوم چهار پهلو در سایز های مختلفی تولید می شود که بدیهی است با افزایش اندازه های یک چهار پهلو در صورتی که طول آن ثابت باشد ، وزن تغییر خواهد کرد و افزایش می یابد. در جدول زیر تمامی اندازه هایی که یک آلومینیوم جهار پهلو در آن اندازه ها تولید می شود را رویت می کنید و همانطور که مشخص است آلومینیوم چهارپهلو در اندازه های ۷۰*۷۰ و ۷۵*۷۵ نیز در این جدول مشخص می باشد.

تولید کننده آلومینیوم چهارپهلو در اندازه های ۷۰*۷۰ و ۷۵*۷۵

تولید کننده آلومینیوم چهارپهلو در اندازه های ۷۰۷۰ و ۷۵۷۵

بزرگ ترین تولید کننده آلومینیوم چهارپهلو در اندازه های ۷۰*۷۰ و ۷۵*۷۵ در تهران

تولید کننده آلومینیوم چهارپهلو در اندازه های ۷۰*۷۰ و ۷۵*۷۵

مجموعه بازرگانی فرتاک از تولید کننده ها وعرضه کننده های آلومینیوم چهارپهلو در اندازه های ۷۰*۷۰ و ۷۵*۷۵ می باشد که دارای چندین سال سابقه در این زمینه است. مزیتی که این مجموعه نسبت به دیگر واحد های فروش در سراسر کشور به ویژه استان تهران دارد ، این است که شما می توانید محصول مورد نظرتان را در هر ابعاد و اندازه ، حجم و … که مدنظر دارید در این مجموعه سفارش دهید ، چراکه بازرگانی فرتاک آمادگی این را دارد که هر میزان سفارش شما را در کمترین زمان برایتان فاکتور کرده و پس از بارگیری ارسال نماید . بنابراین شما خریدارن گرامی می توانید یا به صورت حضوری به بازار پامنار مراجعه کرده و یا از طریق راه های ارتباطی مندرج در این مقاله به صورت آنلاین محصول خود را سفارش دهید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا