آلومینیوممیلگرد آلومینیومی

فروشنده انواع ضخامت استاندارد میلگرد آلومینیوم در بازار تهران/ بازرگانی fartak

ضخامت میلگرد آلومینیوم در سایز های مختلف متفاوت است و مشتریانی که قصد خرید این محصول را دارند باید با توجه به کاربرد آن ، ضخامت لازم را تهیه کنند. مثلا میلگرد آلومینیومی مورد استفاده در ساخت و ساز های ساختمانی قطعا ضخامتی متفاوت با میگرد آلومینیومی مورد استفاده در ساخت وسایل حمل و نقل دارد.

ورق گالوانیزه دست دوم کابینت در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه شیروانی در تبریز، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

ضخامت میلگرد آلومینیوم

ضخامت میلگرد آلومینیوم

ضخامت میلگرد آلومینیوم از ۸ تا ۵۲۰ میلی متر است. میلگرد آلومینیوم میله ای فلزی از جنس آلومینیوم است که مقتضی بر نیاز مصرف کننده ، محتوی عناصر آلیاژی مختلفی همراه آن می‌ باشد و ضخامت های مختلفی دارد. آلیاژهای به کار رفته در تولید میلگرد آلومینیوم حدودا ۹۰ تا ۹۵ درصد از عنصر آلومینیوم است و مابقی آن برای بهبود خواص مکانیکی میلگرد از آلیاژهای دیگر تشکیل شده است.

سایزهای میلگرد آلومینیوم

آلیاژهای آلومینیوم به دو دسته کار پذیر یا ریختگی تقسیم بندی می شوند میلگرد آلومینیوم جزو فلزات کارپذیر است که انواع عناصر آن به صورت سری ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تولید می شوند. این محصول در مقاطع دایره ای و به انداهز معمول طول ۳ متر و ضخامت ۸ الی ۵۲۰ میلی متر در بازار موجود است.

خواص میلگرد آلومینیوم

  • مقاومت در برابر خوردگی
  • جوش پذیری بالا
  • قابلیت ماشین کاری
  • ضد زنگ بودن
  • هادی بسیار خوب الکتریسیته
  • رسانایی حراراتی بالا

کاربرد میلگرد آلومینیومی

ضخامت میلگرد آلومینیوم

میلگرد آلومینیومی با داشتن خواص فوق همچون وزن کم ، مقاوم در برابر خوردگی ، ضد پوسیدگی و … در صنایع هوایی و ساخت وسایل نقلیه استفاده می شود. همچنین به دلیل آنکه رسانای خوبی در مقابل گرماست ، در ساخت رادیاتور و آبگرمکن نیز از آن استفاده می شود.

میلگرد های آلومینیومی در صنایع ساختمانی ، نظامی ، دریایی و هوافضا کاربرد زیادی دارند و برای ساخت کشتی ها ، دوچرخه ها ، وسایل ماهیگیری ، محفظه هوای غواصی ، ساخت سلاح ، قوطی ها‌ ، بطری ها و کنسرو های مخصوص صنایع غذایی و … استفاده می شوند.

خرید انواع ضخامت میلگرد آلومینیوم

برای خرید انواع ضخامت میلگرد آلومینیوم می توانید به شرکت بازرگانی فرتاک واقع در بازار پامنار مراجعه کنید. این مجموعه تولیدی انواع سایز های میلگرد آلومینیوم را با توجه به نیاز مشتریان تولید می کند و از مواد اولیه درجه یک در تولید محصولات استفاده می شود. اگر به دنبال خرید مقرون به صرفه و با کیفیت هستید ، همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا شما را در مورد قیمت روز و موجودی محصولات در انبار راهنمایی کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا