برنجمیلگرد برنج

فروشگاه اصلی مرجع فروش انواع میلگرد برنج سایز ۲۰ |فروشگاه فرتاک

فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۲۰ ، همانند دیگر کالاهای مصرفی و قطعات اولیه در استان تهران واقع می باشد. میلگرد برنج به دلیل کاربرد های گسترده ای که دارد در این زمان از زندگی بشر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه این مطلب ضمن ارائه اطلاعاتی پیرامون میلگرد برنج سایز ۲۰ و مشخصات آن ، فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۲۰ را نیز معرفی کرده ایم.

ورق گالوانیزه دست دوم اصفهان در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه دست دوم شیراز، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۲۰

 میلگرد برنج سایز ۲۰

برنج ، فلز مستقلی در طبیعت نیست و تولید آن به قبل از تاریخ برمی گردد ، زمانی که هنوز برای بشر ، فلز روی ناشناخته بود . برنج ترکیبی از فلز مس و روی می باشد در زندگی امروزه به دلیل داشتن خواص زیادی که دارد ، مورد توجه بشر قرار گرفته و در مصارف مختلفی کاربرد دارد .در مورد فلز برنج و البته میلگرد برنج که ساخته شده از این فلز می باشد ، چندین نکات به شرح موارد زیر وجود دارد.

  • نکته اول : فلز برنج در واقع الیاژی از فلز های مس و روی است که چنانچه نیازمند یک برنج با استحکام بالایی باشیم ، لازم است درصد روی در این آلیاژ افزایش یابد ، بنابراین اینطور می توان نتیجه گرفت که هر چه میزان روی در آلیاژ برنج بیشتر باشد در نهایت فلز برنج مستحکم تری تولید خواهد شد.
  • نکته دوم : فلز برنج در دسته آلیاژ های رنگی قرار می گیرد که رنگ آن زرد است و هر چه میزان مس در آن بیشتر باشد رنگ آن به سمت قرمز و هر جه روی آن بیشتر باشد رنگ آن به زرد کم رنگ متمایل خواهد شد.
  • نکته سوم: گاهی برای افزایش خواص شیمیایی و فیزیکی فلز برنج به آن برخی عناصر دیگر شامل قلع ، آلومینیوم ، سیلیسیوم ، منگنز، نیکل و سرب را اضافه می کنند که به آن برنج آلیاژی گفته می شود .

ویژگی های مهم میلگرد برنج سایز ۲۰

فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۲۰

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم از میلگرد برنج سایز ۲۰ ، به دلیل ویژگی هایی که دارد در مصارف مختلفی استفاده می کنند. از جمله مهم ترین ویژگی های میلگرد برنج سایز ۲۰ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • میلگرد برنج سایز ۲۰ دارای رنگ زرد و یا به عبارتی طلایی می باشد که باعث شده است که ، در دکوراسیون از این فلز استفاده گردد.
  • میلگرد برنج سایز ۲۰ دارای اصطکاک کمی می باشد ، به همین دلیل در ساخت مغزی قفل ها کاربرد دارد.
  • میلگرد برنج سایز ۲۰ به خاطر آکوستیک بودن در ساخت سازهای موسیقی استفاده می شود.
  • میلگرد برنج سایز ۲۰ دارای مقاومت بالایی در برابر کدر شدن و لکه دار شدن دارد و به راحتی شفافیت خود را از دست نمی دهد.
  • میلگرد برنج سایز ۲۰ قابلیت چکشخواری بیشتری  نسبت به دو فلز به کار رفته در ترکیبش یعنی روی و مس دارد.
  • میلگرد برنج سایز ۲۰ به دلیل داشتن فلز مس دارای خاصیت میکروبکشی است.

فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۲۰

فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۲۰

فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۲۰ را با قطعیت می توان مجموعه بازرگانی فرتاک نام برد . برای این ادعا چندین دلیل نیز وجود دارد ، مجموعه بازرگانی فرتاک چندین سال است که به عنوان تولید کننده و عرضه کننده محصولات برنجی و آلومینیومی در حال فعالیت است و با توجه به اینکه محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتری عرضه می کند ، مفتخر است که توحه مشتریان را به خود جلب کرده است.

چنانچه قصد تهیه میلگرد برنج سایز ۲۰ را دارید وبه دنبال فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۲۰ هستید ، بایستی به بازار پامنار واقع در استان تهران و مجموعه بازرگانی فرتاک مراجعه نمایید. آدرس کامل و مشخصات تماس با کارشناسان فروش این مجموعه در انتهای مقاله درج گردیده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا