برنجمیلگرد برنجفلز

فروش آنلاین میلگرد برنجی ازفروشگاه فرتاک به قیمت تولیدی

فروش آنلاین میلگرد برنجی در مجموعه بازرگانی فرتاک تحقق پیدا کرده است. مشتریان گرامی که در استان تهران و دیگر استان ها سکونت دارند و به دلایل مختلفی از جمله رعایت پروتکل های بهداشتی ، صرفه جویی در هزینه رفت و آمد ، هدر رفتن وقت و خرید سریع قصد خرید آنلاین را دارند ، می توانند با کارشناس فروش مجموعه بازرگانی فرتاک در تماس باشند و پس از انتخاب محصول و دریافت مشاوره لازم ، خرید خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند. در ادامه این مقاله اطلاعاتی پیرامون فروش آنلاین میلگرد برنجی در مجموعه بازرگانی فرتاک ارائه کرده ایم.

ورق گالوانیزه رنگی سقفی در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه ۶ متری شیروانی، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

فروش آنلاین میلگرد برنجی

میلگرد برنجی

فلز های مس و روی دو عنصر اصلی به کار رفته در فلز برنج می باشند. واژه برنج به صورت کلی به تمامی آلیاژ های دو فلز مس و روی اطلاق می شود و در واقع در حال حاضر چندین نوع برنج داریم که دارای درصدهای مختلفی از این دو فلز بوده و البته گاها دارای عناصر دیگری نیز در ترکیب خود می باشند. عناصری همچون سرب ، قلع ، آهن ، منگنز ، نیکل و … برای تقویت خواص فیزیکی و شیمیایی فلز برنج استفاده می گردد که همواره از این عناصر حداکثر به میزان یک تا دو درصد استفاده می شود.

ویژگی های مهم میلگرد برنجی

فروش آنلاین میلگرد برنجی

میلگرد برنجی دارای ویژگی های مهمی همچون موارد زیر می باشد که باعث گردیده است بسیار مورد توجه قرار گیرد:

  • به دلیل اینکه میلگرد برنج از رنگ تقریبا طلایی تا زرد کم رنگ برخور‌دار است ، در دکوراسیون استفاده می گردد.
  • میلگرد برنج در قسمت هایی که به اصطکاک کم نیاز است ، مثل مغزی قفل ها استفاده می گردد.
  • از میلگرد برنج به خاطر آکوستیک بودن در سازهای موسیقی استفاده می کنند.
  • میلگرد برنج مقاومت خوبی در برابر کدر شدن و لکه دار شدن دارد و دیرتر شفافیت خود را از دست می دهد.
  • میلگرد برنج از قابلیت چکش خواری بیشتری نسبت به روی و مس برخوردار است.
  • میلگرد برنج به دلیل داشتن مس، خاصیت میکروب کشی نیز دارد ، به همین دلیل در ساخت دستگیره و … کاربرد دارد.
  • و …

قیمت  میلگرد برنجی در فروش آنلاین

قیمت میلگرد برنجی در فروش آنلاین و در مجموعه بازرگانی فرتاک ، فرقی با فروش حضوری ندارد و البته که در هزینه رفت و آمد شما نیز صرفه جویی خواهد شد و از نظر اقتصادی به صرفه تر نیز می باشد . چنانجه قصد خرید میلگرد برنج را در فروش آنلاین میلگرد برنجی فرتاک دارید ، برای اطلاع از قیمت ها بایستی با این مجموعه از طریق شماره های مندرج در انتهای مقاله تماس بگیرید و با ارائه مشخصات فنی محصول مدنظرتان ، قیمت را استعلام نمایید.

فروش آنلاین میلگرد برنجی در فروشگاه فرتاک

فروش آنلاین میلگرد برنجی

برای کسی اطلاعات بیشتر پیرامون فروش آنلاین میلگرد برنجی ، همین حالا تماس بگیرید و پس از ارتباط با کارشناس فروش مجموعه ، پاسخ سوالاتتان را دریافت نمایید. پس از ارتباط با این مجموعه و دریافت مشاوره ، مطمئنا بر انجام خرید آنلاین میلگرد برنجی مسمم تر خواهید شد ، البته لازم است اشاره کنیم که مجموعه بازرگانی فرتاک ارسال به سراسر کشور نیز دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا