برنجتسمه برنج

فروش اینترنتی تسمه برنج سایز ۱۰ از فروشگاه آنلاین فرتاک

تسمه برنج سایز ۱۰ در فروشگاه ها و شرکت های تولید کننده محصولات و مشتقات آلومینیوم و برنج به فروش می رسد که یکی از این مراکز فروش معتبر ، شرکت بازرگانی فرتاک است. اگر شما هم به دنبال مرکز فروش تسمه برنج سایز ۱۰ هستید و قصد خرید دارید این محصول را دارید ، ادامه مطلب رو مطالعه کنید تا شما را درباره نحوه خرید از این شرکت بازرگانی راهنمایی کنیم.
فروش تسمه برنج سایز ۱۰

تسمه برنجی چیست

تسمه برنجی یکی از محصولاتی است که با توجه به نیاز مشتریان در صنایع مختلف از فلز برنج تولید می شود.‌ برنج آلیاژی از دو فلز مس و روی می باشد و رنگی طلایی دارد. البته بعضی از افراد این فلز را با برنز نیز اشتباه می‌گیرند در حالی که برنز از قلع و مس تشکیل شده است.

کاربرد تسمه برنج سایز ۱۰

تسمه برنجی در ابعاد و سایز های مختلفی تولید می شود و در واقع این محصول که از زیر مجموعه های تسمه فلزی است ، برشی از سطح مقطع یک آلیاژ برنجی می باشد. از تسمه های برنجی در کارهای تزئینی ، مجسمه سازی ،  ساخت لوازم حرارتی ، ساخت سازه های آکوستیک و …  استفاده می شود و با توجه به کاربردی که دارد ، در سایز مد نظر تولید می گردد.

مزیت و ویژگی های تسمه برنجی

تسمه برنجی یکی از تسمه های فلزی است و در برابر خوردگی و زنگ زدن مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. همچنین این فلز استحکام زیادی دارد. فلز برنج تیرگی و لک به خود نمیگیرد و برای ریخته گری بسیار مناسب است. همچنین آلیاژ برنج به دلیل داشتن مس ، رسانای خوبی برای الکتریسیته نیز می باشد. این فلز نرم است و برای برشکاری آن نیز نیازی به ابزار آلات خاصی نیست.

قیمت فروش تسمه برنج سایز ۱۰

فروش تسمه برنج سایز ۱۰

شرکت بازرگانی فرتاک با پخش و فروش تسمه برنجی ، میله برنجی ، میلگرد برنجی و دیگر مشتقات برنج و آلومینوم در سراسر کشور در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق فروش تسمه برنج سایز ۱۰ با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از استعلام قیمت و موجودی کالا ، برای ثبت سفارش خود اقدام نمایید.
قیمت فروش تسمه برنج سایز ۱۰ به دلیل تغییرات نرخ ارز ثابت نیست و به همین دلیل توصیه می شود برای اطلاع از قیمت روز فروش ، از کارشناسان ما راهنمایی دریافت کنید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا