آلومینیومتسمه آلومینیومیفلز

قیمت فروش کلی تسمه آلومینیوم اندازه ۱۰*۵۰ و ۱۵*۵۰ در بازار اصلی تهران

قیمت فروش کلی تسمه آلومینیوم اندازه ۱۰*۵۰ و ۱۵*۵۰ برای صنعتگرانی که به دنبال خرید عمده هستند، مهم است، چراکه یکی از فاکتورهای یک خرید خوب، قیمت تمام شده آن است. تسمه آلومینیومی از مشتقات فلز محبوب از جهت قیمت مناسب ، انعطاف پذیری بالا ، چگالی پایین ، ضد زنگ بودن ، استحکام بالا و …. یعنی  آلومینیوم می باشد. تسمه آلومینیومی در صنایع مختلفی همچون خودرو سازی ، صنایع دریایی ، صنایع حمل و نقل ریلی و… کاربرد دارد، شما اگر جزو صنعتگرانی هستید که به دنبال خرید تسمه آلومینیومی در اندازه مشخصد ۱۰*۵۰ و ۱۵* ۵۰  با قیمت مناسب هستید، این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا ضمن اطلاع از قیمت ها با مجموعه بازرگانی فرتاک از بهترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان تسمه آلومینیومی نیز آشنا گردید.

ورق گالوانیزه دست دوم کابینت در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه شیروانی در تبریز، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

قیمت فروش کلی تسمه آلومینیوم اندازه ۱۰۵۰ و ۱۵۵۰

تسمه آلومینیوم اندازه ۱۰*۵۰ و ۱۵*۵۰

در این قسمت از این مطلب جدولی را ارائه کرده ایم که تمامی سایزهای تسمه های آلومینیومی که در واقع سایزهای استاندار در کشور ما هستند را نمایش می دهد. طبق جدول تسمه آلومینیوم اندازه ۱۰*۵۰ و ۱۵*۵۰ را در میان اندازه های مختلف رویت می کنید.

اندازه اندازه اندازه اندازه
۸*۱۵۰ ۲۰*۱۴۰ ۳۷*۱۲۲ ۷۰*۱۰۰
۱۰*۱۰ ۲۰*۱۵۰ ۴۰*۴۰ ۷۰*۱۲۰
۱۰*۲۰ ۲۰*۲۰۰ ۴۰*۵۵ ۷۰*۲۰۰
۱۰*۳۰ ۲۰*۲۴۰ ۴۰*۶۰ ۷۳*۱۴۰
۱۰*۴۰ ۲۰*۳۰۰ ۴۰*۸۰ ۷۵*۷۵
۱۰*۵۰ ۲۲*۲۱۵ ۴۰*۱۰۰ ۷۶*۱۴۶
۱۰*۶۰ ۲۵*۲۵ ۴۰*۱۵۰ ۸۰*۸۰
۱۰*۷۰ ۲۵*۴۰ ۴۵*۴۵ ۸۰*۱۳۰
۱۰*۸۰ ۲۵٫*۲۵۰ ۴۵*۶۵ ۸۰*۱۵۰
۱۰*۱۰۰ ۲۵*۲۹۰ ۴۵*۲۵۰ ۸۰*۲۶۰
۱۰*۲۰۰ ۲۸*۱۵۰ ۵۰*۲۵ ۸۰*۳۰۰
۱۰*۲۴۰ ۲۹*۲۲۰ ۵۰*۵۰ ۸۲*۱۷۵
۱۲*۳۳۰ ۲۹*۲۹۰ ۵۰*۶۰ ۹۰*۹۰
۱۴*۵۰ ۳۰*۳۰ ۵۰*۷۰ ۹۰*۱۷۰
۱۵*۳۰ ۳۰*۴۰ ۵۰*۸۰ ۱۰۰*۱۰۰
۱۵*۴۰ ۳۰*۵۰ ۵۰*۱۰۰ ۱۰۰*۱۵۰
۱۵*۵۰ ۳۰*۵۵ ۵۰*۱۲۲ ۱۰۰*۲۰۰
۱۵*۶۰ ۳۰*۶۰ ۵۰*۱۵۰ ۱۰۰*۲۲۰
۱۵*۶۵ ۳۰*۷۰ ۵۰*۲۰۰ ۱۰۰*۲۷۰
۱۵*۸۰ ۳۰*۸۰ ۵۰*۲۸۰ ۱۱۰*۱۱۰
۱۵*۱۰۰ ۳۰*۱۰۰ ۵۵*۵۵ ۸۰*۱۲۰
۱۵*۱۲۰ ۳۰*۱۲۰ ۵۵*۱۱۰ ۱۲۵*۱۲۵
۱۵*۱۵۰ ۳۰*۱۳۰ ۵۵*۱۳۵ ۱۴۰*۱۲۵
۲۰*۲۰ ۳۲*۱۸۵ ۶۰*۶۰ ۱۴۰*۱۴۰
۲۰*۳۰ ۳۳*۳۰۰ ۶۰*۷۰ ۱۴۳*۱۸۲
۲۰*۴۰ ۳۴*۱۵۰ ۶۰٫۲۸۰ ۱۴۳*۲۴۸
۲۰*۵۰ ۳۴*۱۶۵ ۶۵*۹۵ ۱۵۰*۲۰۰
۲۰*۶۰ ۳۵*۳۵ ۶۵*۱۳۰ ۱۴۰*۱۷۵
۲۰*۸۰ ۳۵*۶۵ ۶۵*۱۶۵ ۱۸۰*۲۳۰
۲۰*۱۰۰ ۳۵*۲۰۰ ۷۰*۷۰ ۲۰۰*۲۰۰

قیمت فروش کلی تسمه آلومینیوم اندازه ۱۰*۵۰ و ۱۵*۵۰

قیمت فروش کلی تسمه آلومینیوم اندازه ۱۰۵۰ و ۱۵۵۰

کارشناسان مجموعه بازرگانی فرتاک هر روزه در ساعات مشخص ، آماده پاسخگویی به سوالات شما پیرامون قیمت فروش کلی تسمه آلومینیوم اندازه ۱۰*۵۰ و ۱۵*۵۰ می باشند. به دلیل وجود شرایط اقتصادی نچندان مناسب در حال حاضر، متاسفانه قیمت فروش کلی تسمه آلومینیوم اندازه ۱۰*۵۰ و ۱۵*۵۰ در حال نوسان می باشد. به همین دلیل بهتر است در روزی که قصد خرید محصول موردنظرتان را دارید، با مجموعه بازرگانی فرتاک تماس بگیرید و قیمت محصول موردنطرتان را دریافت کنید. همینطور لازم است اشاره کنیم کارشناسان ما از ابتدای تماس شما تا رسیدن محصول به دستتان همراهتان خواهند بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا