آلومینیومفلز

ارزانترین قیمت آلومینیوم چهار پهلو در سایزهای ۴۵*۴۵ و ۵۰*۵۰

ارزانترین قیمت آلومینیوم چهار پهلو در سایزهای ۴۵*۴۵ و ۵۰*۵۰ ، می تواند متعلق به فروشگاه هایی باشد که ضمن اینکه عرضه کننده محصولات آلومینیومی همچون آلومینیوم چهارپهلو هستند ، از تولید کنندگان نیز باشند . در سراسر کشور تولید کنندگان بسیاری وجود دارد که  می توان از بهترین آن ها در شهر تهران به مجموعه بازرگانی فرتاک اشاره کرد.

ورق گالوانیزه ۶ متری شیروانی در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه رنگی سقفی، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

ارزانترین قیمت آلومینیوم چهار پهلو در سایزهای ۴۵*۴۵ و ۵۰*۵۰

این مجموعه دارای چندین سال سابقه در زمینه فروش مشتقات آلومینیومی می باشد که شما خریداران گرامی می توانید برای تهیه محصول مورد نظر خود در ابعاد دلخواهتان با قیمت مناسب با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

آلومینیوم چهار پهلو در سایزهای ۴۵*۴۵ و ۵۰*۵۰

فلز آلومینیوم از فلزهای پرکاربرد در زندگی انسان می باشد که دلیل آن نیز برخورداری از ویژگی های منحصربفرد در این فلز است . آلومینیوم چهار پهلو یکی از محصولاتی است که در نتیجه تغییر و طراحی فلز آلومینیوم در بسیاری از واحد های تولیدی ، تولید می شود . اما برخی فروشگاه ها به دلایل مختلفی این محصول را در عین داشتن کیفیت بالا با قیمت مناسبی نیز ارائه می دهند که در واقع قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چه عوامل در تعیین قیمت آلومینیوم چهار پهلو در سایزهای ۴۵*۴۵ و ۵۰*۵۰  موثر است.

ارزانترین قیمت آلومینیوم چهار پهلو در سایزهای ۴۵*۴۵ و ۵۰*۵۰

ارزانترین قیمت آلومینیوم چهار پهلو در سایزهای ۴۵*۴۵ و ۵۰*۵۰

قیمت آلومینیوم چهار پهلو در کل با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود . از مهم ترین عواملی که در قیمت تمام شده یک آلومینیوم چهار پهلو تاثیر دارد .، می توان به روش ساخت و تولید آلومینیوم چهار پهلو شامل ترانسی ، نرمال و یا فابریک اشاره کرد. از دیگر عوامل موثر در قیمت نهایی یک آلومینیوم چهار پهلو می توان به ابعاد و سایز های مختلف این محصول از جمله سایز  ۴۵*۴۵ و ۵۰*۵۰ ، نحوه بارگیری و ارسال ، نحوه برشکاری و همینطور قیمت ارز و دلار اشاره کرد.

بنابراین اگر قصد خرید آلومینیوم چهار پهلو را دارید و می خواهید از قیمت آن مطلع شوید با کارشناسان فروش مجموعه بازرگانی فرتاک تماس بگیرید و مشخصات محصول خود را ذکر کرده و در نهایت مقایسه کنید با دیگر واحد های فروش که قطعا به این نتیجه خواهید رسید که این مجموعه دارای ارزانترین قیمت آلومینیوم چهار پهلو در سایزهای ۴۵*۴۵ و ۵۰*۵۰ می باشد.

خرید ارزانترین قیمت آلومینیوم چهار پهلو در سایزهای ۴۵*۴۵ و ۵۰*۵۰

ارزانترین قیمت آلومینیوم چهار پهلو در سایزهای ۴۵*۴۵ و ۵۰*۵۰

همانطور که گفتیم آلومینیوم چهارپهلو در ابعاد مختلفی تولید می شود که تاثیر مستیقم در قیمت این محصول دارد بنابراین برای دریافت قیمت نهایی ، بهتر است یا به صورت حضوری به بازار ۱۵ خرداد و خیابان  پامنار و مجموعه بازرگانی فرتاک مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین قیمت محصول مورد نظرتان را استعلام نمایید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا