آلومینیومتسمه آلومینیومیفلز

خرید تسمه در ابعاد ۳۵*۵۵ و ۴۵*۵۵ در فروشگاه FARTAK

خرید تسمه در ابعاد ۳۵*۵۵ و ۴۵*۵۵ از مجموعه بازرگانی فرتاک برای خریدارن امکان پذیر می باشد. در حال حاضر تولید کننده های مختلفی تسمه های آلومینیومی را در سایزهای مختلف برای مصارف گوناگون در صنایع مختلف تولید می کنند. خریداران همواره به دنبال مجموعه ای هستند که بتوانند خرید جزئی و عمده تسمه آلومینیومی در سایز مدنظرشان را انجام دهند. در ادامه این مطلب ضمن ارائه اطلاعاتی پیرامون تسمه آلومینیومی، پیرامون خرید تسمه در ابعاد ۳۵*۵۵ و ۴۵*۵۵ نیز مطالبی را آورده ایم.

ورق گالوانیزه کرکره ای شیراز در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه کرکره ای مشهد، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

 خرید تسمه در ابعاد ۳۵*۵۵ و ۴۵*۵۵

تسمه در ابعاد ۳۵*۵۵ و ۴۵*۵۵

خریدارانی که به دنبال خرید تسمه در ابعاد ۳۵*۵۵ و ۴۵*۵۵ هستند، حتما نسبت به کاربردهای این سایز مطلع هستند. تسمه های آلومینیومی در آلیاژهای مختلفی و در سری های متنوع برای مصارف گوناگون تولید می گردند. در این قسمت سعی کرده ایم در جدولی به شرح زیر، تمامی سایزهای استانداری که تسمه های آلومینیومی تولید می گردند را ارائه دهیم که شما خریداران گرامی با این ابعاد آشنا گردید و تصمیم خود را در جهت خرید تسمه در ابعاد ۳۵*۵۵ و ۴۵*۵۵ بگیرید. طبق جدول زیر تسمه آلومینیومی در ابعاد ۳۵*۵۵ و ۴۵*۵۵ را در این جدول مشاهده می کنید.

 

اندازه اندازه اندازه اندازه
۸*۱۵۰ ۲۰*۱۴۰ ۳۷*۱۲۲ ۷۰*۱۰۰
۱۰*۱۰ ۲۰*۱۵۰ ۴۰*۴۰ ۷۰*۱۲۰
۱۰*۲۰ ۲۰*۲۰۰ ۴۰*۵۵ ۷۰*۲۰۰
۱۰*۳۰ ۲۰*۲۴۰ ۴۰*۶۰ ۷۳*۱۴۰
۱۰*۴۰ ۲۰*۳۰۰ ۴۰*۸۰ ۷۵*۷۵
۱۰*۵۰ ۲۲*۲۱۵ ۴۰*۱۰۰ ۷۶*۱۴۶
۱۰*۶۰ ۲۵*۲۵ ۴۰*۱۵۰ ۸۰*۸۰
۱۰*۷۰ ۲۵*۴۰ ۴۵*۴۵ ۸۰*۱۳۰
۱۰*۸۰ ۲۵٫*۲۵۰ ۴۵*۶۵ ۸۰*۱۵۰
۱۰*۱۰۰ ۲۵*۲۹۰ ۴۵*۲۵۰ ۸۰*۲۶۰
۱۰*۲۰۰ ۲۸*۱۵۰ ۵۰*۲۵ ۸۰*۳۰۰
۱۰*۲۴۰ ۲۹*۲۲۰ ۵۰*۵۰ ۸۲*۱۷۵
۱۲*۳۳۰ ۲۹*۲۹۰ ۵۰*۶۰ ۹۰*۹۰
۱۴*۵۰ ۳۰*۳۰ ۵۰*۷۰ ۹۰*۱۷۰
۱۵*۳۰ ۳۰*۴۰ ۵۰*۸۰ ۱۰۰*۱۰۰
۱۵*۴۰ ۳۰*۵۰ ۵۰*۱۰۰ ۱۰۰*۱۵۰
۱۵*۵۰ ۳۰*۵۵ ۵۰*۱۲۲ ۱۰۰*۲۰۰
۱۵*۶۰ ۳۰*۶۰ ۵۰*۱۵۰ ۱۰۰*۲۲۰
۱۵*۶۵ ۳۰*۷۰ ۵۰*۲۰۰ ۱۰۰*۲۷۰
۱۵*۸۰ ۳۰*۸۰ ۵۰*۲۸۰ ۱۱۰*۱۱۰
۱۵*۱۰۰ ۳۰*۱۰۰ ۵۵*۵۵ ۸۰*۱۲۰
۱۵*۱۲۰ ۳۰*۱۲۰ ۵۵*۱۱۰ ۱۲۵*۱۲۵
۱۵*۱۵۰ ۳۰*۱۳۰ ۵۵*۱۳۵ ۱۴۰*۱۲۵
۲۰*۲۰ ۳۲*۱۸۵ ۶۰*۶۰ ۱۴۰*۱۴۰
۲۰*۳۰ ۳۳*۳۰۰ ۶۰*۷۰ ۱۴۳*۱۸۲
۲۰*۴۰ ۳۴*۱۵۰ ۶۰٫۲۸۰ ۱۴۳*۲۴۸
۲۰*۵۰ ۳۴*۱۶۵ ۶۵*۹۵ ۱۵۰*۲۰۰
۲۰*۶۰ ۳۵*۳۵ ۶۵*۱۳۰ ۱۴۰*۱۷۵
۲۰*۸۰ ۳۵*۶۵ ۶۵*۱۶۵ ۱۸۰*۲۳۰
۲۰*۱۰۰ ۳۵*۲۰۰ ۷۰*۷۰ ۲۰۰*۲۰۰

قیمت تسمه در ابعاد ۳۵*۵۵ و ۴۵*۵۵

خرید تسمه در ابعاد ۳۵*۵۵ و ۴۵*۵۵

 

در حال حاضر مجموعه های مختلفی در زمینه فروش انواع آلیاژ های تسمه های آلومینیومی در ابعاد و اندازه های مختلف فعال می باشند ، اما دغدغه خریدارن مخصوصا در خرید عمده این است که از کدام مرکز خرید کنند که مطمئن باشند علاوه بر کیفیت، به قیمت مناسبی نیز محصول خود را تهیه نمایند. مجموعه بازرگانی فرتاک در زمینه مشتقات آلومینیوم از تولید کننده های معتبر در کشور می باشد که در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت تسمه های آلومینیومی، می توانید برای استعلام قیمت خرید تسمه در ابعاد ۳۵*۵۵ و ۴۵*۵۵ با این مجموعه تماس حاصل بفرمایید.

خرید تسمه در ابعاد ۳۵*۵۵ و ۴۵*۵۵

حال اگر با توجه به مطالب ارائه شده در این مقاله، همچنان قصد خرید تسمه در ابعاد ۳۵*۵۵ و ۴۵*۵۵ دارید، توجه داشته باشید که هم می توانید به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از مجموعه بازرگانی فرتاک خرید کنید. کارشناسان فروش مجموعه بازدگانی فرتاک با ارائه فاکتور معتبر و همینطور همراهی شما تا رسیدن محصول بدستتان، اطمینان شما را کسب خواهند کرد. می توانید پیش از خرید نیز برای دریافت مشاوره پیرامون محصول موردنظرتان با این مجموعه در تماس باشید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا