آلومینیوممیلگرد آلومینیومیفلز

فروشگاه اصلی تولیدی میلگرد ۷۰۷۵ قیمت مناسب

فروشگاه تولیدی میلگرد ۷۰۷۵ از این جهت برای خریدارن مهم می باشد که در کل فروشگاه هایی که خود تولید کننده و عرضه کننده هستند، به دلیل فروش بدون واسطه ، قیمت های بهتری نسبت به دیگر مراکز دارند. میلگردهای آلومینیومی با توجه به کاربردی که در صنایع مختلف دارند، در آلیاژهای مختلفی و در سری های ۱۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ دسته بندی می شوند. اگر شما قصد خرید میلگرد  آلومینیومی ۷۰۷۵ را دارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

ورق گالوانیزه رنگی سقفی در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه ۶ متری شیروانی، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

فروشگاه تولیدی میلگرد ۷۰۷۵

میلگرد آلومینیوم آلیاژی

همانطور که از اسم میلگرد آلومینیوم آلیاژی مشخص است، یعنی میلگردی با سطح مقطع گرد ، با ترکیبی از فلز آلومینیوم و چند عنصر دیگر می باشد. نکته ای که حائز اهمیت است ، این است که میلگرد آلومینیوم آلیاژی از مقدار حداکثر ۹۰ تا ۹۵ درصد از فلز آلومینیوم و فقط ۵ درصد از دیگر فلزها همچون منگنز ، سیلسیم ، منیزیم و … تشکیل گردیده است.

انواع میلگرد آلومینیوم آلیاژی

میلگرد های آلومینیوم آلیاژی معمولا در سایزهای استانداردی تولید می گردد و فاکتوری که باعث تمایز این میلگردها از یکدیگر می شود، آلیاژهای به کار رفته در آن می باشد. طبق استانداردهای موجود در کشور انواع میلگردهای آلومینیوم آلیاژی به شرح موارد زیر می باشد:

  • میلگرد آلومینیوم آلیاژی سری ۱۰۰۰
  • میلگرد آلومینیوم آلیاژی سری ۲۰۰۰
  • میلگرد آلومینیوم آلیاژی سری ۳۰۰۰
  • میلگرد آلومینیوم آلیاژی سری ۴۰۰۰
  • میلگرد آلومینیوم آلیاژی سری ۵۰۰۰
  • میلگرد آلومینیوم آلیاژی سری ۶۰۰۰
  • میلگرد آلومینیوم آلیاژی سری ۷۰۰۰
  • میلگرد آلومینیوم آلیاژی سری ۸۰۰۰

فروشگاه تولیدی میلگرد ۷۰۷۵

هر کدام از این سری های میلگرد آلومینیومی با توجه به عناصر به کار رفته در آن ها یک ویژگی برجسته دارند، مثلا سری ۲۰۰۰ دارای مقاومت بالا و سری ۷۰۰۰ دارای شکل پذیری بالایی است. میلگرد آلومینیوم ۷۰۷۵ نیز از میلگردهای آلیاژی است که دارای مقاومت خوب در برابر سایش ، استحکام بالا ، در برابر خوردگی واکنشی متوسط و قابلیت ماشین کاری عالی  را دارد.

قیمت میلگرد ۷۰۷۵

همواره یکی از فاکتورهایی که برای خریدارن مهم است، قیمت می باشد. چنانچه خریدارن از یک فروشگاه تولیدی میلگرد ۷۰۷۵ ، محصول مورد نظر خود را تهیه کنند ، می توانند مطمئن باشند که محصول خود را به قیمت مناسبی تهیه کرده اند. مجموعه بازرگانی فرتاک از تولید کنندگان مطرح در کشور در زمینه فروش میلگرد آلومینیومی می باشد که می توانید برای خرید محصول خود با اطمینان خاطر از این مجموعه اقدام کنید. به دلیل نوسانات بازار، بهتر است جهت اطلاع از قیمت میلگرد ۷۰۷۵ با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید و قیمت های بروز را دریافت نمایید.

فروشگاه تولیدی میلگرد ۷۰۷۵

فروشگاه تولیدی میلگرد ۷۰۷۵

 

از آنجایی که میلگرد آلومینیوم آلیاژی در زمینه های مختلفی همچون قطعات خودرو و هواپیما ، ساخت قطعات ماشین‌آلات ، صنعت ساخت‌وساز ، ساخت مخازن ضد زنگ ، رادیاتورسازی ، اسلحه‌سازی ، ساخت کپسول غواصی ،صنایع غذایی و … استفاده های فراوان می شود، خریداران به دنبال یک فروشگاه تولید میلگرد ۷۰۷۵ هستند تا بتوانند با اطمینان به صورت جزئی و کلی خرید کنند. در این روزها که فروش اجناس در تمانی زمینه ها به صورت اینترنی شده است، شما خریدارن گرامی می توانید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری محول مورد نظر خود را از مجموعه بازرگاتی فرتاک خرید کنید

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا