آلومینیوممیلگرد آلومینیومی

فروشگاه میلگرد آلومینیوم ۲۹۵ | آلیاژهای مختلف میلگرد

اگر قصد خرید از فروشگاه میلگرد آلومینیوم ۲۹۵ را دارید و به دنبال فروشگاه و مرکزی معتبر برای خرید هستید ، این مطلب را مطالعه کنید تا با مراکز خرید میلگرد آلومینیومی استان تهران و شهرستان ها که در حال حاضر به دو صورت اینترنتی و حضوری فعالیت دارند ، آشنا شوید.

ورق گالوانیزه دست دوم اصفهان در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه دست دوم شیراز، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

فروشگاه میلگرد آلومینیوم ۲۹۵

ویژگی های میلگردهای آلومینیومی

میلگرد آلومینیومی یک میله فلزی است که عنصر اصلی تشکیل دهنده آن الومینیوم می باشد. بر حساب نیاز از میلگرد آلومینیومی آلیاژهای به کار رفته شده در آن متفاوت است و حدود ۹۰ درصد آن از آلومینیوم و مابقی نیز از عناصری مثل منیزیم ، منگنز و … تشکیل می شود. هدف از به کارگیری الیاژهای مختلف در تهیه میلگرد آلومینومی ، بهبود خواص مکانیکی و الکتریکی آن از جمله استحکام ، مقاومت به خوردگی ، رسانایی جریان الکتریکی و رسانایی جریان گرمایی است.

طول میلگردهای آلومینیومی بر حسب نیاز معمولا سه متر و ضخامت آنها نیز ۸ تا ۵۲۰ میلی متر می باشد و فرایند تولید آنها به این صورت است که یا توسط چندین فرآیند مختلف ازجمله اکستروژن ، نورد و سیم‌پیچ تولید می‌شود و یا مستقیماً از آلومینیوم مذاب آن را تهیه می کنند.

آلیاژهای مختلف میلگردهای آلومینیومی

فروشگاه میلگرد آلومینیوم ۲۹۵

پیش از مراجعه به فروشگاه میلگرد آلومینیوم ۲۹۵ ، باید از انواع آلیاژهای به کار برده شده در میلگردها اطلاع داشته باشید و متناسب با نیاز خود خرید کنید. اگر برای خرید میلگرد آلومینیومی نیاز به راهنمایی دارید ، می توانید با کارشناسان شرکت بازرگانی فرتاک ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را بپرسید.

انواع میلگردهای آلومینیومی به صورت سری ۱۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دسته بندی می شوند و از نظر آلیاژ میتوان این محصول را به چند گروه تقسیم کرد :

  • آلیاژهای سری ۲۰۰۰ و ۷۰۰۰ نسبت به سری‌های دیگر از استحکام بیشتری برخوردارند و مقاوم‌تر هستند.
  • آلیاژ سری ۵۰۰۰ خواص جوش ‌پذیری و مقاومت به خوردگی بیشتری دارد.
  • آلیاژهای سری ۶۰۰۰ شکل‌پذیری خوبی را از خود نشان می دهد.

در ایران پرکاربردترین انواع میلگردهای آلومینیومی ، میلگرد هایی با الیاژهای ۲۰۲۴ ، ۷۰۷۵ ، ۵۰۸۳ و ۶۰۶۱ است که این آلیاژها در عملیات حرارتی خواص فوق العاده ای را به میلگرد می بخشند.

خرید از فروشگاه میلگرد آلومینیوم ۲۹۵

فروشگاه میلگرد آلومینیوم ۲۹۵

 

اگر قصد مراجعه به فروشگاه میلگرد آلومینیوم ۲۹۵ را دارید ، پیشنهاد ما به شما خرید از شرکت بازرگانی فرتاک است که چندن سال سابقه در این زمینه دارد. شما با خرید از شرکت بازرگانی فرتاک آسوده خاطر هستید که محصولات با کیفیتی را خریداری می کند و هزینه ای که در قبال کیفیت پرداخت می کنید ، بسیار مقرون به صرفه است.

محصولات خریداری شده از شرکت بازرگانی فرتاک در کمترین زمان به دست خریدار می رسد و فاکتور رسمی نیز برای اطمینان از خرید به مشتری ارائه می شود. در حال حاضر خرید از شرکت فرتاک به دو صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است و اگر دسترسی حضوری ندارید ، می توانید با خیال راحت ابتدا با کارشناسان تماس بگیرید و پس از بهره مندی از مشاوره پیش از خرید ، محصولات خود را سفارش دهید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا