آلومینیوملوله آلومینیومی

مرکز خرید و فروش لوله آلومینیومی ۶۰ به ۴۰ + مشخصات وزنی و کاربرد

لوله آلومینیومی از جمله لوله های غیرآهنی است که کاربردهای متفاوتی در صنایع دارد. آلومینیوم فلزی سبک و دارای نقطه ذوبی نزدیک به ۷۰۰ درجه سانتی گراد است و و نسبت استحکام به وزن این فلز به دلیل وزن کم آن بالا می‌ باشد و به همین دلیل استفاده از آلومینیوم مورد توجه قرار گرفته است و کاربردهای آن در حال رشد می‌ باشد. اگر قصد خرید و فروش لوله آلومینیومی ۶۰ به ۴۰ را دارید ، با مطالعه این مطلب کامل راهنمایی خواهید شد.

ورق گالوانیزه کرکره ای اصفهان در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه کرکره ای رنگی، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

خرید و فروش لوله آلومینیومی ۶۰ به ۴۰

مرکز خرید و فروش لوله آلومینیومی ۶۰ به ۴۰

ایران در زمینه معدن آلومینا که ماده اصلی تولید آلومینیوم است ، ذخایر زیادی ندارد اما تعدادی از کارخانه ها در ایران آلومینیوم تولید می کنند. یکی از شرکت های تولیدی آلومینیوم ، شرکت بازرگانی فرتاک است که در بازار پامنار تهران قرار دارد. خرید و فروش لوله آلومینیومی ۶۰ به ۴۰ از این شرکت تولیدی امکان پذیر است و استانداردهای لازم را برای تولید با کیفیت ترین محصول رعایت می کند. همچنین مواد اولیه استفاده شده در تولید لوله های آلومینیومی در از مواد درجه یک و مرغوب هستند.

ابعاد و کاربرد لوله آلومینیومی ۶۰ به ۴۰

قطر خارجی لوله های آلومینیومی در ابعاد ۱۶ تا ۶۵ میلیمتر در دسته های متنوعی می باشد. بیشترین ضخامت برای تولید آلومینیومی  ، ضخامت های ۱ تا ۴ میلیمتر می‌باشد. قطر داخلی لوله آلومینیومی برابر است با اختلاف قطر خارجی لوله با دو برابر ضخامت لوله. لوله های آلومینیومی با توجه به اینکه مقاومت بالایی به خوردگی دارند ، از استحکام مناسبی برای جوشکاری یا بریزینگ برخوردار است و انعطاف پذیری و قابلیت شکل پذیری نیز دارند. به همین دلیل کاربردهای متنوعی هم دارند مثل ساخت رادیاتور، فن کوئل ، خشک کن حمام ، لوله های انتقال سوخت و روغن در هواپیما ، آنتن تلویزیون و همچنین ساخت لوازم دکوراسیون خانگی و ….

قیمت خرید و فروش لوله آلومینیومی ۶۰ به ۴۰

خرید و فروش لوله آلومینیومی ۶۰ به ۴۰

خرید لوله های آلومینیومی به صورت متری و بر حسب کیلوگرم انجام می شود.  در حال حاضر کارگاه های تولیدی کوچک و بزرگ زیادی در کشور هستند که لوله آلومینیومی تولید می کنند و قیمت لوله آلومینیومی  در این کارگاه ها و شرکت های تولیدی ، وابسته به ابعاد و آلیاژ آن می‌ باشد اما معمولا قیمت لوله آلومینیومی گرانتر از اکثر قیمت انواع لوله فولادی می‌باشد.

توصیه می شود برای اطلاع از قیمت دقیق خرید و فروش لوله آلومینیومی ۶۰ به ۴۰ با کارشناسان واحد فروش شرکت بازرگانی فرتاک تماس بگیرید تا پس از استعلام قیمت روز و دریافت مشاوره قبل خرید ، برای ثبت قطعی سفارشتان اقدام نمایید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا