آلومینیومآلیاژ آلومینیوم

معرفی آلیاژ آلومینیوم | عمده فروشی انواع آلیاژ آلومینیوم

یکی از فلزاتی که به صورت گسترده از زمین استخراج می شود ، آلومینوم است. در حال حاضر با توجه به نیاز صنایع مختلف کارخانه های تولیدی آلومینیوم را به شکل های مختلفی از جمله میلگرد ، پروفیل ، تسمه ، شمش و ورقه‌های رولی و شیت شده تولید می کنند که هر کدام مصارف و کاربردهای متفاوتی دارند. در تهیه آلومینیوم از آلیاژهای مختلفی استفاده می‌شود تا میزان استحکام آن افزایش یابد و خریداران باید با در نظر گرفتن نیازی که دارند ، الومینیوم با آلیاژ مناسب را تهیه کنند. در ادامه بیشتر با مشخصات این نوع آلومینیوم و دفتر عمده فروشی انواع آلیاژ آلومینیوم خواهید شد.

ورق گالوانیزه کرکره ای شیراز در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه کرکره ای مشهد، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

عمده فروشی انواع آلیاژ آلومینیوم

معرفی آلیاژ آلومینیوم

فلزات در دو گروه عمده آلیاژهای آهنی و غیرآهنی دسته بندی می شوند ، آلیاژهای آهنی همانطور که از اسم آنها نیز مشخص است ، درصد بالایی از آهن را در خود جای داده اند و شامل فولادهایی که دست کم ۵۰ درصد از آهن تشکیل شده اند ، می باشند. آلیاژهای غیرآهنی نیز شامل آلومینیوم ، منیزم و تیتانیم است که آلومینیوم پرمصرف تر از سایر الیاژها می باشد.

انواع آلیاژ های فلز آلومینیوم نسبت به فلز آهن سبک تر هستند و این عنصر تقریبا در تمام بخش های صنعت از جمله بخش حمل و نقل ، ساختمان سازی ، خطوط انتقال الکتریکی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

عمده فروشی انواع آلیاژ آلومینیوم

انواع آلیاژ های آلومینیوم

آلیاژهای آلومینیوم نیز خود به دوسته بزرگ الیاژهای ریختگی و کارپذیر تقسیم می شوند که آلیاژهای کارپذیر بیش از ۸۰ درصد حجم کل آلیاژهای مصرفی الومینیوم را شامل می شوند. شما قبل از مراجعه به عمده فروشی انواع آلیاژ آلومینیوم باید با انواع الیاژها اشنا شوید که به شرح زیر هستند :

  • آلیاژهای کار پذیر یا نوردی : آلیاژهای کارپذیر آلومینیوم آلیاژ هایی هستند می توان آنها را از طریق مکانیکی به شکل مورد نظر در اورد. برخی از این آلیاژ ها امکان تقویت با عملیات حرارتی خاص را دارند و برخی دیگر قابل عملیات حرارتی نیستند.
  • آلیاژهای ریختگی : الیاژهای ریختگی آلومینیوم آلیاژهایی هستند که از طریق ریخته گری به شکل مورد نظر در آورده می شوند. این آلیاژها نیز برخی قابل عملیات حرارتی و بعضی غیر قابل عملیات حرارتی هستند.

مرکز اصلی عمده فروشی انواع آلیاژ آلومینیوم در استان تهران

آلیاژهای آلومینیوم از ۱۰۰۰ تا ۸۰۰۰ و در ۸ گروه مختلف قرار دارند. هرکدام از دسته ها از عناصر مختلف تشکیل‌شده و دارای خواص و ویژگی‌های خاصی هستند. به همین دلیل استحکام و قیمت آلیاژهای مختلف در مرکز عمده فروشی انواع آلیاژ آلومینیوم متفاوت است.

در حال حاضر اصلی ترین مرکز عمده فروشی انواع آلیاژ آلومینیوم را می توان فروشگاه های اینترنتی دانست ، زیرا در سایت ها اینترنتی قیمت ها به صورت انلاین و روزانه درج می شوند و با خرید از این سایت ها ، در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود.

عمده فروشی انواع آلیاژ آلومینیوم

 

شرکت بازرگانی فرتاک عمده فروشی انواع آلیاژ آلومینیوم را انجام می دهد ، در این مجموعه انواع قطعات آلومینیومی با استفاده از بهترین روش‌ها و ماشین‌آلات صنعتی تولید می‌شوند. می‌توان انواع قطعات آلومینیومی مانند لوله ، ورقه ، میلگرد ، پروفیل و .. که به ‌صورت عمده و تکی از این مرکز خریداری کرد. شما با خرید از شرکت بازرگانی فرتاک ، با کیفیت ترین محصولات را خریداری می کنید و از لحاظ اقتصادی نیز صرفه حویی خواهید کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا