آلومینیومتسمه آلومینیومی

نحوه فروش عمده تسمه آلومینیوم ۱۰* ۳۰ و ۱۵*۳۰ استاندارد در ایران |fartak aluminium

فروش عمده تسمه آلومینیوم ۱۰* ۳۰ و ۱۵*۳۰ هر روزه در مجموعه بازرگانی فرتاک در حال انجام می باشد. تسمه آلومینیومی با توحه به مصارف مختلفی که در صنایع مختلف دارد ، در ابعاد و اندازه های مختلفی توسط تولید کنندگان تولید می گردد. حال در میان تمامی خریدارانی که قصد خرید تسمه آلومینیومی دارند، برخی از خریداران با هدف مشخص و به دنبال سایز مشخصی از تسمه های آلومینیومی می باشند. در جهت فروش عمده تسمه آلومینیوم ۱۰* ۳۰ و ۱۵*۳۰ بازارهای زیادی در سراسر کشور وجود دارد، اما همانند بسیاری دیگر از محصولات می توان گفت بازار تهران فعالیت بیشتری دارد. بازار آلومینیوم فتح ، بازار آلومینیوم قلعه مرغی ، بازار آلومینیومی پامنار و … از مهمترین بازار هایی هستند که می توان تسمه آلومینیومی ۱۰* ۳۰ و ۱۵*۳۰ را تهیه کرد. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون فروش عمده تسمه آلومینیوم ۱۰* ۳۰ و ۱۵*۳۰ ارائه کرده ایم.

فروش عمده تسمه آلومینیوم ۱۰ ۳۰ و ۱۵۳۰

 

تسمه آلومینیوم ۱۰* ۳۰ و ۱۵*۳۰

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، تسمه آلومینیومی در صنایع مختلفی کاربرد دارد. نکته ای که بدیهی است این است که در هر صنایعی از تسمه های آلومینیومی یک ویژگی برجسته انتظار می رود، به همین دلیل در زمان تولید تسمه های آلومینیومی از آلیاژهای مختلفی استفاده می شود که آن ها را در سری های ۱۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دسته بندی می کنند. خریدارانی که به دنبال مرکزی که فروش عمده تسمه آلومینیوم ۱۰* ۳۰ و ۱۵*۳۰ داشته باشد، هستند می توانند ابتدا جدول زیر را که شامل تمامی سایزهای تسمه آلومینیومی هست را مطالعه کنند و پس از تصمیم قطعی با مجموعه بازرگانی فرتاک تماس بگیرند و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

فروش عمده تسمه آلومینیوم ۱۰ ۳۰ و ۱۵۳۰

 

اندازه اندازه اندازه اندازه
۸*۱۵۰ ۲۰*۱۴۰ ۳۷*۱۲۲ ۷۰*۱۰۰
۱۰*۱۰ ۲۰*۱۵۰ ۴۰*۴۰ ۷۰*۱۲۰
۱۰*۲۰ ۲۰*۲۰۰ ۴۰*۵۵ ۷۰*۲۰۰
۱۰*۳۰ ۲۰*۲۴۰ ۴۰*۶۰ ۷۳*۱۴۰
۱۰*۴۰ ۲۰*۳۰۰ ۴۰*۸۰ ۷۵*۷۵
۱۰*۵۰ ۲۲*۲۱۵ ۴۰*۱۰۰ ۷۶*۱۴۶
۱۰*۶۰ ۲۵*۲۵ ۴۰*۱۵۰ ۸۰*۸۰
۱۰*۷۰ ۲۵*۴۰ ۴۵*۴۵ ۸۰*۱۳۰
۱۰*۸۰ ۲۵٫*۲۵۰ ۴۵*۶۵ ۸۰*۱۵۰
۱۰*۱۰۰ ۲۵*۲۹۰ ۴۵*۲۵۰ ۸۰*۲۶۰
۱۰*۲۰۰ ۲۸*۱۵۰ ۵۰*۲۵ ۸۰*۳۰۰
۱۰*۲۴۰ ۲۹*۲۲۰ ۵۰*۵۰ ۸۲*۱۷۵
۱۲*۳۳۰ ۲۹*۲۹۰ ۵۰*۶۰ ۹۰*۹۰
۱۴*۵۰ ۳۰*۳۰ ۵۰*۷۰ ۹۰*۱۷۰
۱۵*۳۰ ۳۰*۴۰ ۵۰*۸۰ ۱۰۰*۱۰۰
۱۵*۴۰ ۳۰*۵۰ ۵۰*۱۰۰ ۱۰۰*۱۵۰
۱۵*۵۰ ۳۰*۵۵ ۵۰*۱۲۲ ۱۰۰*۲۰۰
۱۵*۶۰ ۳۰*۶۰ ۵۰*۱۵۰ ۱۰۰*۲۲۰
۱۵*۶۵ ۳۰*۷۰ ۵۰*۲۰۰ ۱۰۰*۲۷۰
۱۵*۸۰ ۳۰*۸۰ ۵۰*۲۸۰ ۱۱۰*۱۱۰
۱۵*۱۰۰ ۳۰*۱۰۰ ۵۵*۵۵ ۸۰*۱۲۰
۱۵*۱۲۰ ۳۰*۱۲۰ ۵۵*۱۱۰ ۱۲۵*۱۲۵
۱۵*۱۵۰ ۳۰*۱۳۰ ۵۵*۱۳۵ ۱۴۰*۱۲۵
۲۰*۲۰ ۳۲*۱۸۵ ۶۰*۶۰ ۱۴۰*۱۴۰
۲۰*۳۰ ۳۳*۳۰۰ ۶۰*۷۰ ۱۴۳*۱۸۲
۲۰*۴۰ ۳۴*۱۵۰ ۶۰٫۲۸۰ ۱۴۳*۲۴۸
۲۰*۵۰ ۳۴*۱۶۵ ۶۵*۹۵ ۱۵۰*۲۰۰
۲۰*۶۰ ۳۵*۳۵ ۶۵*۱۳۰ ۱۴۰*۱۷۵
۲۰*۸۰ ۳۵*۶۵ ۶۵*۱۶۵ ۱۸۰*۲۳۰
۲۰*۱۰۰ ۳۵*۲۰۰ ۷۰*۷۰ ۲۰۰*۲۰۰

فروش عمده تسمه آلومینیوم ۱۰* ۳۰ و ۱۵*۳۰

فروش عمده تسمه آلومینیوم ۱۰ ۳۰ و ۱۵۳۰

پیش تر نیز گفتیم که مراکز بسیاری در شهر تهران در زمینه فروش عمده تسمه آلومینیوم ۱۰* ۳۰ و ۱۵*۳۰ فعال هستند ، اما مشتریان معمولا به دنبال مرکزی هستند که بتواند حجم درخواستی آن ها را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت و البته از همه مهم تر با قیمت مناسب و به صرفه ، این محصول ارائه دهد. مجموعه بازرگانی فرتاک با چندین سال سابقه در زمینه فروش تسمه های آلومینیومی همه روزه آماده ثبت سفارش شما در زمینه تسمه های آلومینیومی در حجم درخواستی تان می باشد. کافی است با کارشناسان فروش در مجموعه بازرگانی فرتاک تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها، سفارش خود را ثبت کنید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا