آلومینیومآلومینیوم گروه 3000فلز

عرضه کننده اصلی آلیاژ آلومینیوم گروه ۳۰۰۰ با مقاومت خوردگی عالی

آلومینیوم یکی از فلزات سبک و درخشان است که به شکل‌های مختلف در صنایع گوناگون مورداستفاده قرار می‌گیرد. این فلز از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. آلومینیوم پس از فولاد مقاوم‌ترین و پرکاربردترین فلز شناخته‌شده است. در تولید قطعات آلومینیومی از آلیاژهای مختلفی استفاده می‌شود. آلیاژهای آلومینیومی در ۸ گروه مختلف قرار می‌گیرند. خصوصیات شیمیایی و فیزیکی هر آلیاژ متفاوت است. آلومینیوم گروه ۳۰۰۰ با مقاومت خوردگی عالی، یکی از آلیاژهای کارپذیر و کاربردی است که می‌توان آن را از مراکز مختلفی خریداری کرد.

عناصر و مشخصات فیزیکی آلومینیوم گروه ۳۰۰۰

آلومینیوم گروه 3000 با مقاومت خوردگی عالی | عناصر آلومینیوم گروه 3000

اگر بخواهیم عناصر و مشخصات فیزیکی آلومینیوم گروه ۳۰۰۰ را به‌طور مشخص بیان نماییم؛ باید گفت که آلومینیوم گروه ۳۰۰۰، آلیاژهایی هستند که در تولید آن‌ها از ۹۰ تا ۹۶ درصد آلومینیوم خالص استفاده می‌شود. در کنار آلومینیوم از آلیاژهای دیگری مانند منگنز، آهن، مس، روی، تیتانیوم و… نیز استفاده می‌شود.

مقاومت در برابر خوردگی و ضربه، رسانای حرارتی بالا، رسانای الکتریکی مناسب، کارپذیری بالا، قابلیت اتصال راحت، قابلیت جوشکاری و قابلیت بازیافت از مشخصات ویژگی‌های آلومینیوم گروه ۳۰۰۰ میباشد.

آلومینیوم گروه ۳۰۰۰ با مقاومت خوردگی عالی در صنایع مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرد. برخی از موارد مصرف و کاربردهای آلومینیوم گروه ۳۰۰۰ عبارت‌اند از:

  • تولید ظروف آشپزخانه
  • صنایع و تجهیزات شیمیایی
  • تولید مخازن تحت‌فشار
  • تولید وسایل حمل‌ونقل دریایی و…

قیمت ورق آلومینیوم گروه ۳۰۰۰

آلومینیوم گروه 3000 با مقاومت خوردگی عالی | قیمت ورق الومینیوم گروه 3000

آلومینیوم گروه ۳۰۰۰ در رنج قیمت مناسبی عرضه می‌شود. بااین‌حال قیمت تمامی آلیاژهای گروه ۳۰۰۰ یکسان نیست. قیمت این محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد. وزن ورقه، ابعاد و ضخامت ورقه، نوع برند و روش از عوامل مؤثر در میزان قیمت آلومینیوم ۳۰۰۰ محسوب می‌شوند. می‌توان قیمت ورق آلومینیوم گروه ۳۰۰۰ را از طریق سایت‌های فروش آنلاین جویا شد. اگر آلومینیوم گروه ۳۰۰۰ با مقاومت خوردگی عالی را از مراکز تولیدی و فروش عمده آلومینیوم خریداری نمایید؛ واسطه‌های فروش حذف خواهند شد و هزینه کمتری متقبل خواهید شد.

فروش عمده آلومینیوم گروه ۳۰۰۰ با مقاومت خوردگی عالی

فروش عمده آلومینیوم گروه 3000 با مقاومت خوردگی عالی

بازرگانی فرتاک یکی از مراکزی است که درزمینهٔ فروش عمده آلومینیوم گروه ۳۰۰۰ با مقاومت خوردگی عالی فعالیت می‌کند. این مجموعه درزمینهٔ تولید و فروش انواع ورقه، شمش، پروفیل، بیلت و میلگرد آلومینیومی فعالیت می‌کند. فرتاک انواع آلیاژهای مختلف آلومینیومی ازجمله آلومینیوم گروه ۳۰۰۰ را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. این مرکز برای دسترسی راحت‌تر مشتریان، امکان خرید غیرحضوری را نیز فراهم کرده است. خرید اینترنتی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد. جهت اطلاع از مشخصات محصول و ثبت سفارش می‌توانید با واحد فروش فرتاک در تماس باشید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا