آلومینیومآلومینیوم 7000آلیاژ آلومینیومتسمه آلومینیومیمرکز فروش انواع مقاطع آلیاژیمقاطع آلومینیوم

بازار فروشندگان تسمه آلومینیوم ۷۰۷۵در مرکز تهران

فروشندگان تسمه آلومینیوم ۷۰۷۵ این محصول را در ابعاد و وزن‌های مختلفی عرضه می‌کنند. آلومینیوم یکی از فلزاتی است که دارای کارایی زیادی می‌باشد و در صنایع متعددی از آن استفاده می‌شود. این فلز پس از استخراج از معادن در قطعات و اشکال مختلفی تولید می‌شود. هر قطعه دارای ویژگی‌ها و کاربرد خاصی است. تسمه آلومینیومی یکی از مقاطع پرکاربرد است که در بازار از تقاضای بالایی برخوردار است. از این قطعه در صنایع متعددی استفاده می‌شود. تسمه‌ها بانام چهار پهلو آلومینیومی نیز شناخته‌شده‌اند. می‌توان چهار پهلو آلومینیومی را به‌صورت عمده از طریق مراکز مختلفی خریداری کرده و در صنایع جهت قالب‌گیری استفاده کرد.

خواص آلومینیوم آلیاژ ۷۰۷۵

فروشندگان تسمه آلومینیوم 7075 | خواص آلومینیوم 7075

جهت تولید مقاطع آلومینیومی این فلز را با آلیاژهای مختلفی ترکیب می‌کنند. این آلیاژها سبب تقویت خواص آلومینیوم شده و کارایی آن را افزایش می‌دهند. آلیاژها به دودسته ریختگی و کارپذیر تقسیم می‌شوند. این آلیاژها دارای ۸ گروه مختلف از ۱۰۰۰ تا ۸۰۰۰ هستند. آلیاژ ۷۰۷۵ یکی از مقاوم‌ترین و کاربردی‌ترین نوع آلیاژها محسوب می‌شود. عناصر اصلی این آلیاژ آلومینیوم و روی هستند. منیزیم، مس، سیلیکون، آهن، منگنز، تیتانیوم و کروم دیگر عناصر به‌کاررفته در این آلیاژ محسوب می‌شوند. مقدار این عناصر بسیار ناچیز است اما همین مقدار سبب استحکام بیشتر آلومینیوم می‌شود. از مهم‌ترین خواص آلومینیوم آلیاژ ۷۰۷۵ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارپذیری بالا
  • قابلیت جوشکاری
  • مقاومت در برابر ضربه و خوردگی
  • ماشین‌کاری خوب

از آلیاژ ۷۰۷۵ جهت تولید مقاطع مختلفی استفاده می‌شود. تسمه یا چهار پهلو یکی از قطعاتی است که بیشتر از آلیاژهای گروه ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ تولید می‌شود و توسط فروشندگان تسمه آلومینیوم ۷۰۷۵ عرضه می‌گردد. این قطعه به‌عنوان مقطع آلومینیومی نیمه ساخته در صنایع مورداستفاده قرار می‌گیرد. می‌توان انواع مقاطع را با روش اکستروژن و قالب‌گیری به‌وسیله چهار پهلو تولید کرد و در صنایع مورداستفاده قرارداد.

کاربردهای تسمه آلومینیومی ۷۰۷۵

فروشندگان تسمه آلومینیوم 7075 | کاربردهای تسمه آلومینیومی

کاربردهای تسمه آلومینیومی بسیار وسیع است. موارد مصرف تسمه یا چهار پهلو با توجه با نوع آلیاژ به‌کاررفته در آن متفاوت است. برخی از کاربردهای تسمه آلومینیومی ۷۰۷۵ عبارت‌اند از:

  • تولید وسایل حمل‌ونقل هوایی
  • صنایع دفاعی و نظامی
  • تولید انواع کشتی و قایق
  • ساخت قطعات و بدنه خودروها
  • تولید دوچرخه و…

فروشندگان تسمه آلومینیوم ۷۰۷۵ این قطعه را ر اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا در صنایع ذکرشده مورداستفاده قرار دهند.

فروشندگان تسمه آلومینیوم ۷۰۷۵

فروشندگان تسمه آلومینیوم 7075

بازرگانی فرتاک یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان تسمه آلومینیوم ۷۰۷۵ است. این مجموعه انواع چهار پهلو و تسمه آلومینیومی را در ابعاد و وزن دلخواه عرضه می‌کند. فرتاک تمامی مقاطع آلومینیومی را باکیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رساند.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا