آلومینیوممیلگرد آلومینیومیفلز

خرید عمده میلگرد آلومینیومی در سایزهای ،۱۴،۱۵ ۱۲، به صورت اینترنتی

احتمالا شما هم به عنوان صاحب کسب و کاری در حوزه آلومینیوم و میلگرد های آلومینیومی به دنبال مرکز خرید عمده میلگرد آلومینیومی در سایزهای ۱۵، ۱۴، ۱۲ هستید و در جستجوی بهترین مرکز خرید می باشید که محصولات با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه ای را خریداری کنید. اینکه میلگرد آلومینیومی را از کدام مرکز تهیه کنید که علاوه بر داشتن کیفیت بالا ، قیمت مناسبی نیز داشته باشد ، موضوعی است که در این مطلب به آن پرداخته خواهد شد.

ورق گالوانیزه کرکره ای شیراز در برخی از موراد با نام آهن گالوانیزه هم شناخته می‌ شود. ورق‌ های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌ شوند. معمولاً ورق‌ های نورد گرم، پس از تولید در یک فرآیند خاص، گالوانیزه می ‌شوند، به عبارت دیگر در فرآیند تولید ورق گالوانیزه، متخصصان، یک لایه‌ نازک از جنس فلز روی بر سطح خارجی ورق می ‌کشند.

ورق گالوانیزه کرکره ای مشهد، یکی از پرکاربردترین ورق‌ های فولادی است و مهم‌ ترین ویژگی این ورق، مقاومت مثال ‌زدنی آنها در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است. جالب است بدانید که با انجام فرآیند گالوانیزه، عمر مفید ورق‌ های فولادی تا ۵۰ سال افزایش پیدا می‌ کند.

خرید عمده میلگرد آلومینیومی در سایزهای ۱۵، ۱۴، ۱۲

میلگرد آلومینیومی چیست و چگونه تولید می شود ؟

میلگرد آلومینیومی میله ای فلزی است که عنصر اصلی آن آلومینیوم می باشد. این کالا با توجه به ویژگی های مد نظر دارای آلیاژهای مختلفی است اما معمولا حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد آن از میله های آلومینیوم و مابقی آن نیز از آلیاژهای مختلفی تشکیل شده است که در بهبود خواص مکانیکی از جمله استحکام ، مقاومت به خودرگی ، رسانایی حریان الکتریکی و جریان گرمایی کمک می کنند.

اندازه استاندارد میلگرد آلومینیومی به صورت مقاطع گرد و معمولا به طول ۳ متر و ضخامت ۸ تا ۵۲۰ میلی متر می باشد و میله آلومینیومی طی چندین فرایند مختلف از جمله اکستروژن ، نورد و سیم ‌پیچ تولید می شود و یا اینکه مستقیماً از آلومینیوم مذاب آن را تهیه می کنند.

از کاربرد های میلگرد آلومینیومی نیز می توان در ساخت هواپیما ، رادیاتورسازی ، صنایع ساختمانی ، صنعت دریایی ، ساخت قطعات خودرو ، اسلحه ‌سازی و … اشاره کرد.

خرید عمده میلگرد آلومینیومی در سایزهای ۱۵، ۱۴، ۱۲

خرید عمده میلگرد آلومینیومی در سایزهای ۱۵، ۱۴، ۱۲

اگر قصد خرید عمده میلگرد آلومینیومی در سایزهای ۱۵، ۱۴، ۱۲ را دارید و میخواهید از مرکزی مطمین و با سابقه خرید کنید ، پیشنهاد ما به شما خرید از شرکت بازرگانی فرتاک است که چندین سال در این زمینه سابقه کار دارد. مجموعه بازرگانی فرتاک سال های زیادی در حوزه تولید و عرضه محصولات و مشتقات فلز آلومینیوم از جمله میگرد آلومینیومی فعالیت کرده است و نسبت به سایر مراکز فروش ، از ارزانترین قیمت فروش میگرد آلومینیومی در همه سایزها برخوردار می باشد.

برای ثبت سفارش خرید عمده میلگرد آلومینیومی در سایزهای ۱۵، ۱۴، ۱۲ می توانید به دو صورت اینترنتی و حضوری اقدام کنید و در صورت تمایل ، از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید و پس از دریافت راهنمایی و مشاوره ، محصولات مورد نظر خود را تعیین و سپس برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

قیمت میلگرد آلومینیومی

خرید عمده میلگرد آلومینیومی در سایزهای ۱۵، ۱۴، ۱۲

 

قیمت خرید عمده میلگرد آلومینیومی در سایزهای ۱۵، ۱۴، ۱۲ با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. قیمت مواد اولیه ، تغییرات نرخ ارز ، هزینه حمل و نقل و … از عواملی هستند که باعث تغییر در قیمت خرید می شود. همچنین سایز میلگرد آلومینیومی نیز در تعیین قیمت آن ملاک قرار می گیرد و حجم عرضه و تقاضا و نیاز بازار نیز یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت آلومینیوم و مشتقات آلومینیومی به حساب می‌آید.

برای اطلاع از قیمت میلگرد امروز و ثبت سفارش می‌توانید با کارشناسان مجرب مجموعه بازرگانی فرتاک در تماس باشید و پس از دریافت مشاوره ، با توجه به نیازتان محصول مناسب را خریداری کنید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا