آلومینیومتسمه آلومینیومیمیلگرد آلومینیومیچهارپهلوورق آلومینیومیفلز

قیمت آلومینیوم ۷۰۷۵ در مرکز فروش ورق-تسمه-میله گرد-چهارپهلو

قیمت آلومینیوم ۷۰۷۵ امروز در بازار تهران

قیمت آلومینیوم ۷۰۷۵  در صنعت آلومینیومی دارای جایگاه خاصی می باشد و امروزه خریدو فروش تسمه میله گرد ورق فوطی چهارپهلو و سایر محصولات این فلز از درخواست بیشتری نزد خریداران و صاحبان صنعت مصرف آن پیدا کرده است.

آلیاژ آلومینیوم ۷۰۷۵ معمولاً  به دلیل استحکام کششی بالا و استحکام تسلیم همراه با سفتی در مقابل شکست عالی در انواع صنایع از جمله هوافضا استفاده می شود.

این آلیاژ می تواند در شرایط آنیل شده به صورت فلاش یا نقطه  ای جوش داده شود و به راحتی با ماشین کاری شکل می گیرد. این ماده برای کاربردهایی که استحکام بالا بسیار مهم است، ایده آل است، اما تاکید کمتری بر مقاومت در برابر خوردگی وجود دارد. آلومینیوم ۷۰۷۵ برای تولید قطعات و اجزای ساختاری با استرس بسیار گزینه مناسبی است. این آلیاژ استحکام خوبی در برابر خستگی و ماشین کاری متوسط ​​ارائه می دهد. ۷۰۷۵ همچنین در موتورسواری برای چرخ دنده ها و شفت ها بسیار مورد توجه است.

آلومینیوم 7075 قیمت

فروش عمده میله گرد آلومینیوم

خرید و فروش عمده میله گرد آلومینیوم در بازار اصلی آن فقط از مراکز تولید و یا نمایندگان آن می بایست خرید صورت گیرد. میله گرد براساس سایز، طول، سری ساخت و عملیات حرارتی دسته بندی و قیمت و ارزش گذاری می شود.

یکی از آلیاژهای پرطرفدار میله گرد آلومینیومی سری ۷۰۷۵ با عملیات حرارتی T6 است. میله گرد آلومینیوم ۷۰۷۵ یکی از قوی ترین آلیاژهای آلومینیوم است. هنگامی که آلیاژ ۷۰۷۵ انتخاب می شود به معنای نیاز به خواص مکانیکی بالاتر مد نظر است. میله گرد آلومینیوم ۷۰۷۵ یک آلیاژ آلومینیوم-روی با نسبت ۱ تا ۸ درصد روی همچنین مقدار کمی منیزیم و مقادیر کمی مس و کروم است. آلیاژ میله گرد ۷۰۷۵ در اثر عملیات خاص در ساختش سخت شده و تا سطوح مقاومت بسیار بالا می رسد. آلیاژ ۷۰۷۵ در سازه های بدنه هواپیما و سایر اجزای بسیار تحت فشار استفاده می شود.

میله گرد  آلومینیوم سری ساخت ۱۰۵۰ – ۲۰۲۲۴ – ۶۰۶۱ – ۶۰۶۳ – ۷۰۰۰ – ۷۰۷۵ 
سایز ۱۰ ۱۲ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۲۰ ۲۱ ۲۲ ۲۴ ۲۵ ۲۶ ۲۷ ۲۸ ۳۰ ۳۲ ۳۵ ۳۶ ۳۸
سایز ۴۰ ۴۱ ۴۲ ۴۵ ۴۶ ۵۰ ۵۲ ۵۵ ۵۶ ۶۰ ۶۵ ۷۰ ۷۵ ۸۰ ۸۵ ۹۰ ۹۵ ۱۰۰ ۱۰۵ ۱۱۰
سایز ۱۱۵ ۱۲۰ ۱۲۵ ۱۳۰ ۱۴۰ ۱۵۰ ۱۵۵ ۱۶۳ ۱۷۰ ۱۷۵ ۱۸۰ ۱۸۶ ۲۰۰ ۲۱۰ ۲۳۰ ۲۵۰ ۱۷۵ ۲۹۵
قیمت استعلام از دفتر فروش

قیمت آلومینوم 7075

فروش آنلاین چهار پهلو آلومینیوم 

قیمت آلومینیوم 7075

فروش آنلاین چهار پهلو آلومینیوم با سری های ساخت ۱۰۵۰، ۲۰۲۴، ۶۰۶۱، ۶۰۶۳، ۷۰۰۰، ۷۰۷۵ و سایر سری های آلیاژی این فلز در مرکز ساخت و پخش آن به صورت عمده صورت می گیرد.

یکی از آلیاژهای پرطرفدار با سفارش بالا در شرکت ما آلومینیوم ۷۰۷۵سری می باشد. این آلیاژ آلومینیوم با بالاترین استحکام که برای قطعات بسیار تحت فشار استفاده می شود که در آن استحکام بسیار مهم است، ماشین کاری خوب، نسبت مقاومت به وزن عالی، بهبود مقاومت معمولاً با روکش کردن قطعات به دست می آید. گاهی اوقات به جای ۲۰۲۴ استفاده می شود.

چهار پهلو آلومینیوم آلیاژ ۱۰۵۰ – ۲۰۲۴ – ۶۰۶۱ – ۶۰۶۳ – ۷۰۰۰ – ۷۰۷۵ 
سایز ۲۳۰×۲۰ ۲۴۰×۵۰ ۲۵۰×۲۰ ۲۵۰×۳۰ ۲۵۰×۴۰ ۲۶۰×۸۰ ۲۶۰×۱۴۳ ۲۷۰×۱۰۰ ۲۸۰×۶۰
سایز ۲۸۰×۵۳ ۲۹۰×۲۰ ۲۹۲×۸۰ ۲۹۵×۳۰ ۳۰۰×۴۰ ۳۰۵×۶۵ ۳۳۰×۳۰ ۳۴۰×۴۰
قیمت استعلام از واحد بازرگانی

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا