آلومینیومآلومینیوم 6061آلومینیوم 7000تسمه آلومينيوممیلگرد آلومینیوممیلگرد آلومینیومیچهارپهلوورق آلومینیومی

قیمت میلگرد آلومینیوم در مرکز تولید و فروش انواع سایزها و آلیاژها

قیمت میلگرد آلومینیوم در مرکز تولید

قیمت میلگرد آلومینیوم در مرکز تولید کننده واقعی که توانایی ارائه و ساخت محصول سفارشات عمده و با هر نوع کیفیت، سایز و سایر موارد مورد نظر خریداران، بسیار ارزان تر است. در بازار امروز خرید و فروش میلگرد آلومومینیوم و وجود نوسانات نرخ فلزات و ارز، مشتریان محترم می توانند همه روزه به آنلاین، پیام و یا حضوری اقدام به استعلام قیمت نمایند.

میلگرد آلومینیوم در بازار امروز به انواع سایزها ساخته می شود و براساس نوع کاربرد آن در صنعت با آلیاژ مورد نظر و براساس سری ساخت با مواد دیکر ترکیب می شود. از آلیاژهای معروف می توان به سری ۱۰۵۰، ۶۰۶۱، ۶۰۶۳، ۷۰۰۰، ۷۰۷۵ و سایر آنها نام برد که امکان ساخت هر کدام از آنها وجود دارد.

قیمت میلگرد آلومینیوم

تولید کننده میلگرد آلومینیومی

تولید کننده میلگرد آلومینیومی براساس تقاضا زیاد برای آلومینیوم که در بازار شهرهای مختلف ایران وجود دارد باعث شد تا این محصول صنعتی به سطح بالایی برسد. خواص خوب زیادی پشت آن نهفته است. با این حال، مشاهده افزایش تقاضا و خرید و فروش میلگرد آلومینیومی، تضمین کننده عرضه محصول با کیفیت بسیار بالا است. این صنعت در ارائه کیفیت عالی میلگردهای آلومینیومی  همیشه روابط طولانی مدت با خریداران دارد. تولید کننده واقعی که با توجه استاندارد اقدام به ساخت می نماید همیشه میلگرد را با مشخصات مختلف و سفارش شده در اختیار خریداران قرار می دهد و همچنین قیمت میلگرد آلومینیوم را کاملاً رقابتی و منطقی ارایه می دهد.

در زیر بخشی از انواع محصولات تولیدی شرکت فرتاک جهت اطلاع ارئه می شود. جهت اطلاعات بیشتر از قیمت و اطلاعات تخصصی از سایر محصولات می توانید با واحد بازرگانی تماس حاصل نمایید

میله گرد  آلومینیوم سری ساخت ۱۰۵۰ – ۲۰۲۴ – ۶۰۶۱ – ۶۰۶۳ – ۷۰۰۰ – ۷۰۷۵ 
سایز ۱۰ ۱۲ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۲۰ ۲۱ ۲۲ ۲۴ ۲۵ ۲۶ ۲۷ ۲۸ ۳۰ ۳۲ ۳۵ ۳۶ ۳۸
سایز ۴۰ ۴۱ ۴۲ ۴۵ ۴۶ ۵۰ ۵۲ ۵۵ ۵۶ ۶۰ ۶۵ ۷۰ ۷۵ ۸۰ ۸۵ ۹۰ ۹۵ ۱۰۰ ۱۰۵ ۱۱۰
سایز ۱۱۵ ۱۲۰ ۱۲۵ ۱۳۰ ۱۴۰ ۱۵۰ ۱۵۵ ۱۶۳ ۱۷۰ ۱۷۵ ۱۸۰ ۱۸۶ ۲۰۰ ۲۱۰ ۲۳۰ ۲۵۰ ۱۷۵ ۲۹۵
قیمت استعلام از واحد بازرگانی

قیمت میلگرد آلومینیوم

تفاوت میله گرد آلومینوم ۶۰۶۱ و ۷۰۷۵

قمیت میلگرد آلومینیوم

در بین آلیاژهای  آلومینیوم برای کاربردهای ساختاری ۶۰۶۱ و ۷۰۷۵  از پرطرفدارترین هستند. در حالی که آلومینیوم ۶۰۶۱ و آلومینیوم ۷۰۷۵ از برخی جهات مشابه هستند، تفاوت های قابل توجهی نیز وجود دارد.

آلیاژ آلومینیوم ۷۰۷۵ یک آلیاژ آلومینیوم با روی به عنوان عنصر آلیاژی اصلی می باشد. آلومینیوم ۷۰۷۵ سبک ترین و قوی ترین آلومینیوم است و قیمت میلگرد آلومینیوم تقریباً گران است! آلیاژ آلومینیوم ۷۰۷۵ به اندازه فولاد قوی می باشد و دارای استحکام خستگی خوب و ماشین کاری متوسط ​​است. سختی آلومینیوم ۷۰۷۵ بسیار بالاتر از آلومینیوم ۶۰۶۱ است.

آلیاژ آلومینیوم ۶۰۶۱ یک آلیاژ آلومینیومی است که حاوی منیزیم و سیلیکون به عنوان عناصر آلیاژی اصلی آن است. خواص معمول آلیاژ آلومینیوم ۶۰۶۱ عبارتند از استحکام متوسط ​​به بالا، چقرمگی پوسته، پرداخت سطح خوب در طول پردازش، مقاومت در برابر خوردگی جوی عالی، مقاومت در برابر خوردگی آب دریا، آنودیزاسیون آسان، جوش پذیری خوب، قابلیت لحیم کاری و کارایی خوب.

آلومینیوم ۷۰۷۵ به طور گسترده در تولید هوانوردی استفاده می شود و دارای استحکام نسبتاً بالایی است. آلومینیوم ۶۰۶۱ بیشتر در خودروها، کشتی ها، قطعات دقیق و غیره با مزایای مقاومت در برابر خوردگی، استحکام متوسط ​​و چقرمگی خوب استفاده می شود.

به دلیل قیمت، آلومینیوم ۶۰۶۱ را می توان در انواع مکان هایی که مواد آلیاژ آلومینیوم مورد نیاز نیست استفاده کرد، در حالی که آلومینیوم ۷۰۷۵ و ۷۰۰۵ معمولاً در هوافضا استفاده می شود، با نیاز به سختی بالا و الزامات چگالی کم برای اهداف تجاری. بنابراین، آلومینیوم ۷۰۷۵ معمولاً یک آلیاژ آلومینیوم تجاری نیز می باشد. آلومینیوم ۷۰۷۵ بیشتر از آلومینیوم ۶۰۶۱ در قالب و ابزار صنعتی استفاده می شود. از آنجایی که آلومینیوم ۶۰۶۱ راحت تر از آلومینیوم ۷۰۷۵ شکل می گیرد، آلومینیوم ۶۰۶۱ بیشتر برای قوطی ها و سایر موارد با شکل پروفیل گرد استفاده می شود. در مجموع آلیاژ ۷۰۷۵ بسیار کاربردی تر از ۶۰۶۱ است، ولی در بازار تجاری این محصولات طرفداران و صنعت مورد نیاز هرکدام وجود دارد. حهت اطلاعات بیشتر از قیمت و مشخصات فنی آلومینیوم و سایر محصولات مانند ورق، تسمه، چهارپهلو و سایر موارد با واحد بازرگانی تماس بگیرید.

نمودار مقایسه خواص آلومینیوم ۶۰۶۱ و آلومینیوم ۷۰۷۵
خواص آلومینیوم ۶۰۶۱-T6 آلومینیوم ۷۰۷۵-T6
چگالی (g/cm3) ۲٫۷ ۳
شروع ذوب (“C) ۵۸۰ ۴۸۰
تکمیل ذوب (“C) ۶۵۰ ۶۴۰
هدایت حرارتی (W/mK) ۱۷۰ ۱۳۰
مقاومت کششی نهایی (MPa) ۳۱۰ ۵۶۰
مقاومت کششی تسلیم (MPa) ۲۷۰ ۴۸۰
سختی برینل ۹۳ ۱۵۰
ازدیاد طول در نقطه شکستن (٪) ۱۰ ۷٫۹
قدرت خستگی (MPa) ۹۶ ۱۶۰
مقاومت برشی (MPa) ۲۱۰ ۳۳۰

 

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا