آلومینیوم 5052آلومینیوم 6061تسمه آلومينيومچهارپهلوفلز

قیمت تسمه آلومینیومی در بازار امروز تهران فروش عمده

قیمت تسمه آلومینیومی امروز بازار تهران

قیمت تسمه آلومینیومی امروز در بازار تهران با توجه به قیمت جهانی آلومینیوم ارزش گذاری می شود. در بازار ایران علاوه بر نرخ جهانی، قیمت فروش تسمه آلومینیومی که سازندگان ارایه می نمایند متفاوت است که براساس کیفیت ساخت و عناصر به کاربرده شده، محصولات آلومینیوم متفاوت است.

شرکت فرتاک همواره انواع محصولات آلومینیومی مانند میلگرد، تسمه های مسطح، میله های مربعی، میله های شش گوش و میله های زاویه دار را به صورت آماده در انبار موجود دارد. تسمه آلومینیومی در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند. آلیاژ آلومینیوم دارای سبک وزن، هدایت الکتریکی عالی و مقاومت در برابر خوردگی بالا است که آن را به یک ماده خوب برای کاربرد در مونتاژ پزشکی، ساخت هواپیما و اجزای ساختاری و الکتریکی تبدیل می کند.
قیمت تسمه آلومینیومی

آلیاژ آلومینیوم ۷۰۷۵ T6

آلیاژ فلز آلومینیومی براساس نیاز صنعت در گروه های مختلف که با توجه به عناصر که به آلومینیوم اضافه شده است تولید می شوند. از انواع سری شناخه شده  می توان به ۱۰۵۰ – ۲۰۲۴ – ۶۰۶۱ – ۶۰۶۳ – ۷۰۰۰ – ۷۰۷۵  و سایر آنها اشاره نمود.

یکی از آلیاژهایی که بسیار کاربردی و دارای خواص و کیفیت ویژه ای است و درخواست خرید آن بسیار زیاد است آلیاژ ۷۰۷۵ است.

  آلیاژ  آلومینیوم ۷۰۷۵ T6 یکی از آلیاژهای با استحکام بالا است که در اصل برای کاربردهای هواپیما و هوافضا ساخته شده است و اغلب به عنوان “گرید هواپیما” شناخته می شود. ترکیبات اصلی آلیاژ روی و مس ۷۰۷۵ را به عنوان آلیاژهای آلومینیومی با بالاترین استحکام موجود تبدیل شده است. ۷۰۷۵ در حالت T6 از اکثر فولادهای نرم مستحکم تر است. ۷۰۷۵ امکان ماشینکاری خوب و با مقاومت در برابر خوردگی بالا در نظر گرفته می شود. آلومینیوم ۷۰۷۵-T651 دارای ویژگی های مشابه با T6 است، اما برای کاهش برخی از تنش های موجود در مواد، یک فرآیند اضافی را طی می نماید.

قیمت تسمه آلومینیومی

فروش تسمه آلومینیومی ۶۰۶۱

قیمت تمسه آلومینیومی

تسمه های آلومینیوم ۶۰۶۱ که به عنوان نوار مسطح آلومینیومی ۶۰۶۱ نیز شناخته می شوند، یکی از آلیاژهای آلومینیومی جامد اکسترود شده میباشد، کار با آن آسان است و کاربردهای گسترده ای دارد. آلومینیوم ۶۰۶۱ از یکی از پرکاربردترین آلیاژهای آلومینیوم قابل عملیات حرارتی در صنعت ساخته شده است. این نوع آلیاژ به طور گسترده برای همه انواع پروژه های ساخت که وزن سبک تر مورد نیاز است استفاده می شود.

آلومینیوم ۶۰۶۱ چگونه ساخته می شود؟

تسمه میلگرد چهارپهلو آلومینیوم ۶۰۶۱ به طور کلی از طریق فرآیند اکستروژن تولید می شود. در اکستروژن، تسمه آلومینیوم ۶۰۶۱ با فشرده کردن مواد از طریق یک قالب تحت فشار تولید می شود. همانگونه که آلومینیوم از طریق قالب پر فشار رانده می شود، به شکل تسمه مستطیلی تبدیل می گردد که می تواند جهت کاربردهای آلومینیومی ۶۰۶۱ مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای نوار مستطیل آلومینیومی ۶۰۶۱

نوار مستطیل یا همان تسمه آلومینیوم ۶۰۶۱ با عملیات حرارتی T6 آلیاژی است که با سیلیکون و منیزیم تولید می شود که ماشینکاری آسان، جوش پذیری و شکل دهی سرد و گرم را فراهم می نماید. از پرکاربردترین آلیاژهای آلومینیوم قابل عملیات حرارتی موجود است. معمولاً برای ساخت قطعات دریایی و کامیون، واگن های راه آهن، خطوط لوله و مبلمان کاربرد دارد. برخی از مزایای اضافه شده استفاده از آلومینیوم ۶۰۶۱ شامل:

  • افزایش ماندگاری
  • سبک وزن
  • هدایت خوب

کاربرد نوار مستطیلی آلومینیومی ۶۰۶۱

تسمه های آلومینیوم ۶۰۶۱ یک ترکیب آلیاژی است که فلزی قوی تر، بادوام و انعطاف پذیرتر را فراهم می آورد که جهت کاربردهای زیادی مناسب است. تسمه ۶۰۶۱ یک آلیاژ آلومینیوم متمایز است و هنگامی که با عناصر آلیاژی آن ترکیب شود نمی توان آن را با وسایل فیزیکی جدا کرد. برخی از صنایعی که به طور منظم از تسمه آلومینیومی ۶۰۶۱ استفاده می کنند عبارتند از:

  • حمل و نقل
  • ساخت و ساز
  • برقی
  • کالاهای مصرفی
  • مونتاژ پزشکی

تامین تسمه آلومینیوم ۶۰۶۱  در تهران

امروز قیمت تسمه آلومینیومی و سایر محصولات آلومینیومی را بخواهید استعلام نمایید و مقایسه قیمتها را داشته باشید و موجودی متنوع محصولات نوار تسمه آلومینیومی ۶۰۶۱ را بررسی کنید. ما برجسته ترین ارائه دهنده صنعت آلومینیوم و محصولات تسمه، میلگرد، ورق، چهارپهلو آلومینیومی ۶۰۶۱ هستیم.  امروز برای نیازهای آلومینیومی ۶۰۶۱ و سایر سری های ساخت خودبا ما تماس بگیرید و قیمت و ظرفیت درخواستی را استعلام نماید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا