آلومینیوممیلگرد آلومینیومیچهار پهلو آلومینیومورق آلومینیومی

قیمت چهار پهلو آلومینیوم ۶۰۶۱ در مرکز تولید و فروش آلومینیوم تهران

قیمت چهار پهلو آلومینیوم ۶۰۶۱ در بازار تهران

قیمت چهار پهلو آلومینیوم ۶۰۶۱  که یکی از انواع آلیاژهای آلومینیومی جامد اکسترود شده است و کاربرد فراوان دارد امروز قابل استعلام  و خرید است. با توجه به اعتماد مشتریان به شرکت ما همیشه با ظرفیت بالا محصولات آلومینیومی را ساخته و انبارهای شرکت در انواع سایزها و نیازها پاسخگو خرید شما می باشد.

اگر در خصوص خرید خود اطمینان ندارید که آیا چهار پهلو آلومینیوم ۶۰۶۱ بهترین انتخاب موادی  یا آلیاژی برای برنامه شما است و یا نیاز به محاسبه وزن چهارپهلو و یا مقدار آن جهت پروژه یا کارخانه خود دارید، با ما تماس بگیرید  و یا  به صورت حضوری در دفتر فروش یا کارخانه ما حضور بهم رسانید. کارشناسان آلومینیوم ما می توانند به شما کمک کنند تا بهترین  آلیاژ آلومینیومی  را برای نیازهای کاربردی خود انتخاب نمایید. در زیر بخشی از انواع اندازه های ساخته شده جهت اطلاع شما ارائه شده است.

چهار پهلو آلومینیوم آلیاژ ۱۰۵۰ – ۲۰۲۴ – ۶۰۶۱ – ۶۰۶۳ – ۷۰۰۰ – ۷۰۷۵ 
سایز ۲۳۰×۲۰ ۲۴۰×۵۰ ۲۵۰×۲۰ ۲۵۰×۳۰ ۲۵۰×۴۰ ۲۶۰×۸۰ ۲۶۰×۱۴۳ ۲۷۰×۱۰۰ ۲۸۰×۶۰
سایز ۲۸۰×۵۳ ۲۹۰×۲۰ ۲۹۲×۸۰ ۲۹۵×۳۰ ۳۰۰×۴۰ ۳۰۵×۶۵ ۳۳۰×۳۰ ۳۴۰×۴۰
قیمت استعلام از واحد بازرگانی

قیمت چهار پهلو آلومینیوم

مشخصات چهار پهلو آلومینیوم

چهار پهلو آلومینیومی ۶۰۶۱ یکی از محصولات آلومینیوم است که به دلیل تطبیق پذیری آن شناخته شده است که دارای مزایای زیر است:

  • مقاومت در برابر خوردگی عالی
  • جوش پذیری عالی
  • ماشینکاری خوب
  • مقاومت در برابر سایش خوب
  • نسبت قدرت به وزن عالی

کار با آن راحت است و گسترده وسیعی از کاربردها را دارد. چهارپهلو مربعی آلومینیوم ۶۰۶۱ از یکی از پرکاربردترین آلیاژهای آلومینیوم که امکان عملیات حرارتی را فراهم نموده است. مقاومت در برابر خوردگی بالا، کارایی مناسب و ماشین کاری عالی دارد. چهار پهلو آلومینیوم ۶۰۶۱ به طور گسترده برای همه انواع پروژه های ساخت که وزن سبک تری مورد نیاز است استفاده می شود.

قیمت چهار پهلو آلومینیوم

 کاربرد چهارپهلو آلومینیوم ۶۰۶۱

آلومینیوم مربع ۶۰۶۱ در انواع مختلفی از کاربردهای صنعتی استفاده می شود، از جمله:

  • تجهیزات نیمه هادی
  • اتصالات، سوپاپ ها و کوپلینگ های خودرو
  • قطعات ماشین
  • چارچوب ساختاری
  • اتصالات دریایی
  • و بیشتر

قیمت چهار پهلو آلومینیوم

خرید آلومینیوم را امروز سفارش دهید

محصولات آلومینیومی با آلیاژهای متفاوت ۱۰۵۰، ۶۰۶۱، ۶۰۶۳، ۷۰۷۵ و یا هر سری دیگر را  با کیفیت مورد نیاز خود را دریافت کنید و محصولات خود را بسازید. شرکت فرتاک با تجربه ای که در زمینه تولید انواع محصولات آلومینیومی شامل تسمه، میلگرد، ورق و سایر موارد بدست آروده است با ارائه گزینه های متعدد خرید با قیمت عمده، خرید شما را آسان می نماید.

همواره در سایزها و اندازه های مختلف آلومینیوم چهار پهلو را برای نیازهای پروژه خاص ذخیره در انبار موجود است و امکان تأمین به صورت روزانه خرید شما در حجم عمده و خرده فروشی وجود دارد.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید  یا همین امروز درخواست قیمت آلومینیوم دهید تا بهترین گزینه های خرید در اختیار شما قرار گیرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا