آلومینیومورق آلومینیوم رنگیورق آلومینیومی

قیمت ورق آلومینیوم در مرکز بازار تولید و فروش آلومینیوم تهران

قیمت ورق آلومینیوم در بازار تهران

قیمت ورق آلومینیوم در مرکز بازار تولید و فروش آلومینیوم تهران از شرکت سازنده با قیمت عمده و با کیفیت و با توانایی تأمین انواع اندازه ها و آلیاژها می بایست استعلام شود.

شرکت فرتاک با توانایی و تجربه تولید انواع محصولات آلومینیومی با انواع آلیاژهای مربوطه، توانسته است در زمینه فروش و صادرات در کشور نقش اساسی ایفا نماید.

در جدول زیر بخشی از اطلاعات مربوط به ورق آلومینیوم آورده شده است، جهت استعلام قیمت ورق آلومینیوم و سایر محصولات می توانید با همکاران ما به صورت روزانه تماس بگیرید.

ضخامت ۰٫۱-۴۰۰ میلی متر و غیره طول ۱۰۰-۱۲۰۰۰ میلی متر یا سفارش مشتری
عرض ۲۰-۳۰۰۰ میلی متر، یا سفارش مشتری استاندارد ASTM، AISI، JIS، GB، DIN، EN
گواهینامه ISO، CE
پرداخت سطح آسیاب، روشن، براق، خط مو، برس، سند بلاست، شطرنجی، برجسته، حکاکی، و غیره
سری آلیاژ آلومینیوم سری ۱۰۰۰ ۲۰۰۰ ۳۰۰۰ ۵۰۰۰ ۶۰۰۰ ۷۰۰۰
بارگیری سراسر ایران
بسته بندی بسته بندی استاندارد صادراتی (داخل: کاغذ ضد آب، خارج: فولاد پوشیده شده با نوارها و پالت ها)

قیمت ورق آلومینیوم

آشنایی با ورق آلومینیوم

ورقهای آلومینیوم  یکی از محصولات آلومینیومی هستند که از آلومینیوم خام اولیه هستند که بر اثر شده فشردگی و به شکل پانل در می آیند.

ورقهای آلومینیومی به شکلی تولید می گردند  تا بسیار نازک و سبک وزن باشند ولی  به اندازه کافی دارای استحکام بالا باشند، از آنجا که ویژگیهای  منحصر به فرد و کاربردی در فلز آلومینیوم وحود دارد که باعث می شود در صنایع مختلف و در حجم بالا در کشاورزی، خانگی و تولید به کار گرفته شود.

با اضافه نمودن  و اعمال مواد بر روی ورق‌های آلومینیومی این امکان بوجود آمده که ورقهای آلومینیومی بسیار  بادوام  حهت استفاده در محیط‌های خارجی و فضای آزاد و یا سایر محیط‌های خاص، به راحتی کار کند . بدلیل سبکی وزن ورق آلومینیوم و نازکی زیاد آن را برای استفاده در قوطیهای نوشیدنی، ظروف غذا و سایر کاربردهای خانگی و زندگی بسیار پرطرفدار و همیشه به صورت خرده و عمده جهت کاربردهای گفته شده خرید و فروش می گردد.

ابعاد و ضخامت سطح، از مهترین مشخصاتی است  که باید هنگام سفارش گذاری و اخذ قیمت ورق آلومینیوم در ایران در نظر گرفت. پس از انتخاب ابعاد، مواد و آلیاژی که بوسیله آن آلومینیوم تهیه شده است نقش بسیار کلیدی دارد. به عنوان مثال آلیاژ ۷۰۷۵، ۶۰۶۱، ۶۰۶۸، ۱۰۵۰، و سایر سری های ساخت از جمله موارد مهم در خرید است و براساس نیاز در صنعت و هدف استفاده از ورق آلومینیوم می بایست انتخاب صورت گیرد، به عنوان نمونه، ورق آلومینیوم آنودایز شده، بسیار  محافظت خوبی در برابر خوردگی و هم از لحاظ ظاهری، زیبایی بهتری دارد.

ورقهای آلومینیوم با ضخامت ۱ تا ۲ میلی متر برش داده میشود و با توحه به وزن کمتر آن به آسانی به کمک دست یا با وسایل دستی شکل و فرم داد. صفحات ضخیم‌تر با توجه به وزن بالاتر به ماشین‌ها و ابزاری جهت  شکل‌دهی یا پرس‌ها حهت فرم دهی نیاز دارند.

قیمت ورق آلومینیوم

ورق آلومینیومی ۷۰۷۵ سایز و ضخامت

قیمت ورق آلومینوم

ورق آلومینومی ۷۰۷۵ سایز و ضخامت مختلف در شرکت فرتاک با توجه به نیاز بازار و تجربه شرکت ما تولید می گردد و همیشه در حجم و تناژ بالا امکان تأمین درخواستهای خرید و فروش وجود دارد و مشتریان می توانند با واحد فروش حهت مشاور فنی و مالی در همه روز در تماس باشند.

ورق آلومینیومی ۷۰۷۵ که یکی از مستحکم ترین آلیاژهای آلومینیوم می باشد. ۷۰۷۵ نیاز و استفاده در صنعتی است که خواص مکانیکی بالاتری مورد کاربرد است. آلومینیوم ۷۰۷۵ یک آلیاژ آلومینیومی است که روی با میزان ۱ تا ۸ درصد و همچنین درصد کمی منیزیم و درصد کمی مس و کروم است. این آلیاژ در اثر رسوب سخت شده تا سطوح مقاومت بسیار بالایی می رسد. آلیاژ ۷۰۷۵ در سازه های بدنه هواپیما و سایر اجزای بسیار تحت فشار کاربرد دارد.

با توجه مستحکم بودن آلومینیوم  ۷۰۷۵ نسبت به وزن آن، ۷۰۷۵ برای قطعات سازه ای با تنش بسیار زیاد استفاده می شود. کاربردها شامل اتصالات هواپیما، چرخ دنده ها و شفت ها، قطعات فیوز، شفت متر و چرخ دنده، قطعات موشک، قطعات تنظیم کننده سوپاپ، چرخ دنده های حلزونی، کلیدها و سایر هواپیماهای تجاری، تجهیزات و اجزای تجهیزات هوافضا و دفاعی است. پاسخ این سوال که ذهن مصرف کننده ها آلومینیوم را درگیر می نماید که از کجا ورق آلومینیوم تهیه کنند، این است که در تهران و سایر شهرها سازندگان زیادی وجود دارند که تولید کننده و فروشنده ورق آلومینیوم هستند، ولی خریدارن می بایست فقط مبنا خرید را قیمت ورق نگذارند، زیرا فرآیند و مواد بکار رفته در ساخت نقش کلیدی در کیفیت آلومینیوم دارند.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا