آلومینیومتسمه آلومینیومیتسمه آلومينيومورق آلومینیوم رنگیورق آلومینیومی

قيمت ورق آلومینیوم براي فروش ۱ -۲ -۳ ميلي متر- نازک – ضخيم در مرکز توليد فرتاک

قيمت ورق آلومینیوم برای فروش

قيمت ورق آلومینیوم برای فروش در بازار تهران و شهرهاي ايران از شرکت هاي توليد آلومينيوم و يا نمايندگان رسمي آنها بايد استعلام و خريد شود. شرکت فرتاک تولید کننده ورق آلومینیوم نازک و ضخيم، انواع ورق های آلومینیومی با ضخامت های مختلف مانند ورق آلومینیوم، به عنوان مثال:، ۱ میلی متر / ۲ میلی متر / ۳ میلی متر / ۴ میلی متر / ۵ میلی متر / ۶ میلی متر ورق آلومینیوم و غیره را در اختیار مصرف کنندگان صنعت آلومينيوم  قرار می دهد. ما می توانیم کیفیت برتر کالا را تضمین کنیم. در حال حاضر، کارخانه ورق آلومینیوم با توليد روزانه بخش عمده بازار ايران را تأمين مي نمايد و بخشي از توليدات صادر مي گردد.

قیمت ورق آلومینیوم

ورق آلومينيومي از کجا بخريم

شرکت فرتاک انواع ضخامت از ورق آلومینیوم با انواع آلياژ برای مشتریان جهانی خود عرضه می نمايد. در اینجا ما این ورق آلیاژ ۷۰۷۵ را با استفاده از کیفیت برتر آلیاژ با استانداردهای کیفیت بین المللی توليد مي نماييم. ما انواع مختلفي از این ورق های آلیاژی را جهت پاسخگویی به خواسته های مشتریان و بازار ارائه می دهیم. این ورق آلیاژی را طبق خواسته مشتری توليد مي شود که می تواند مشخصات مختلفی داشته باشد. مشخصات سفارشی و قيمت ورق آلومینیوم این محصولات که ما ارائه می دهیم می تواند از نظر درجه، اندازه، ضخامت، ابعاد و غیره متفاوت باشد. ما این ورق ها را با کمک تیم متخصص و کارگر ماهر خود ارائه می دهیم تا مشتریان ما این ورق ها را با کیفیت بهتری دریافت کنند. از کجا ورق آلومينيوم و يا هر محصول ديگر آلومينوم ماننده ميلگرد تسمه و ساير توليدات خريد شود، يکي از مهترين سوالات مشتريان بازار عمده و خرده فروشي ورق آلومينيوم است، که خريدار مي بايست به سابقه، کيفيت ساخت و توانايي سازنده در حجم توليد دقت نظر داشته باشد.
قیمت ورق آلومینیوم

ورقهاي آلومينيومي آلياژ ۷۰۷۵

قیمت ورق آلومینوم

ورق آلیاژ آلومینیوم ۷۰۷۵ حاوی روی به عنوان عنصر اصلی آلیاژی است و خواص مکانیکی عالی دارد. این آلیاژ در مقایسه با آلیاژهای ۲۰۰۰ مقاومت در برابر خوردگی بالاتري  دارد. آلیاژ ۷۰۷۵ دارای استحکام عالی، استحکام خستگی مناسب، قابلیت ماشینکاری ، شکل پذیری عالي از خود نشان می دهد و بسیار محکم است. ورق های نورد گرم آلومینیوم ۷۰۷۵، ورق های آلومینیوم ۷۰۷۵ HR، ورق آلومینیوم ۷۰۷۵ T6511، ورق های آلومینیوم ۷۰۷۵ T651 CR، ورق های آلومینیوم ۷۰۷۵ استوکیست، ورق های آلومینیوم ۷۰۷۵ ورق های صنعتی، ورق های صنعتی آلومینیوم ۷۰۷۵، ورق های صنعتی استوک ۷۰۷۵٫ آلیاژ آلومینیوم بیشتر در کاربردهای سازه‌ای تحت تنش استفاده می‌شود و امروزه بسیار پرکاربرد  و تقاضاي سفارش گذاري بالايي نسبت به فلزات قيمي دارد. آلیاژ آلومینیوم به دلیل ویژگی های سبک وزن معروف گشته است و مقاومت زیادی در برابر محیط های خوردگی دارد. ورق آلیاژ آلومینیوم ۷۰۷۵ با توجه به کیفیتی که دارد در انواع و اشکال مختلف عرضه می شود. در اینجا برخی از انواع این ورق های آلیاژی که ما ارائه می دهیم عبارتند از ورق آینه آلومینیومی ۷۰۷۵، ورق برس، ورق آنودایز، ورق شطرنجی، ورق روکش پی وی سی، ورق رنگی، ورق گچبری، ورق اکسترود شده، ورق طرح دار، ورق تخت، ورق سقفی، ورق بسته ، ورق حفاری و بسیاری دیگر. این آلیاژ به دلیل خواص اولیه خود در بسیاری از کاربردها استفاده می شود و نتایج بسیار خوبی از خود نشان می دهد. به دلیل استحکام ویژه بالا، اغلب در کاربردهای دریایی و حمل و نقل استفاده می شود. اینها همچنین در اجزای دوچرخه، قاب‌های اسکیت درون خطی و صخره نوردی که معمولاً با استفاده از آلیاژهای ۷۰۷۵ توليد مي گردد، استفاده می‌شوند. اینها در کاربردهای سازه ای، قاب ها، ریل ها، اجزای خودرو، کاربردهای مبلمان و داربست استفاده می شوند

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا